Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری دو محور اصلی در بیاناتشان داشت و اولین آن درباره انتخابات آمریکا بود که ایشان گفتند، انتخابات آمریکا به ما ربطی ندارد و رفت و آمد در آمریکا باعث تغییر سیاست نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: ما با مردم آمریکا دشمنی نداریم بلکه مخالفت ما با دولت زورگو و مستکبر است که با اصل جمهوری اسلامی مشکل دارند.

امام جمعه خرمشهر یادآور شد: ذات آمریکا ظالم است و ذات جمهوری اسلامی ظلم ستیز.

حجت الاسلام عادل پور همچنین با اشاره به گرانی به عنوان یکی دیگر از محورهای فرامین مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: این گرانی ها توجیه ندارد و باید حل شود.

او افزود: یکی از دلایل این گرانی ها عدم هماهنگی بین دستگاه های دولتی است که مستقیما با بازار ارتباط دارند.

امام جمعه خرمشهر خطاب به دولت گفت: شما چرا به وظایف ذاتی خود درباره نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها عمل نمی کنید؟

حجت الاسلام عادل پور خواستار ورود مجلس و قوه قضائیه در این خصوص شد و گفت: مجلس باید نظارت کند و قوه قضاییه هم باید با ترک وظیفه از سوی وزارت های دولت برخورد قانونی و مورد تعقیب قرار دهد.

امام جمعه خرمشهر با انتقاد از تبعیض بین شهرستان خرمشهر و آبادان گفت: ما مشکلی با تخصیص اعتبارات و رسیدگی بیشتر به آبادان نداریم بلکه می گوییم به آبادان بیش از اینها باید کمک کرد، اما صحبت ما در خصوص خرمشهر چرا انگونه که به جای دیگر نظر می شود به خرمشهر نظر نمی شود؟

او ادامه داد:سخن ما با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند است که جلوی این تبعیض ها را بگیرند و این تبعیض ها نباید در منطقه ما باشند.

امام جمعه خرمشهر گفت:مسؤلان شهرستان و فرماندار و نماینده باید نسبت به این امر مطالبه گر باشند.

حجت الاسلام عادل پور افزود: بنده از اصحاب رسانه و فعالان اجتماعی هم درخواست دارم که نوع موضوع را بررسی و مطالبه کنند.

امام جمعه خرمشهر ضمن تشکر از نیروی انتظامی بابت برخورد با سارقان و کشفیات جدید گلایه ای هم از بالا رفتن امار سرقت ها در شهرستان داشت.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه انتخابات آمریکا امام جمعه خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • اوقات شرعی هشتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر