Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@06:48:11 GMT

واکنش کومان به قدم زدن مسی برابر دیناموکیف

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۹۱۹۶

واکنش کومان به قدم زدن مسی برابر دیناموکیف

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا از لیونل مسی در برابر انتقادات دفاع کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بعد از چند بازی پیاپی ناکامی در رقابت های لالیگا فردا از سری مسابقات هفته نهم در ورزشگاه نوکمپ میزبان رئال بتیس خواهد بود. این مسابقه برای شاگردان رونالد کومان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود چرا که آنها برای بازگشت به کورس نیاز مبرمی به پیروزی در آن دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رونالد کومان دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل بتیس شرکت کرد.

 

 

 

 

دیدار برابر بتیس
هر مسابقه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اما فردا در خانه بازی می کنیم؛ در مقابل تیمی که بسیار خوب عمل می کند. این یک بازی پیچیده خواهد بود و ما باید علاوه بر خوب بازی کردن اشتباهات دفاعی در برابر دیناموکیف را تکرار نکنیم. ما تلاش زیادی انجام می دهیم و حالا آماده هستیم.

 

لیونل مسی
لئو بازیکن بزرگی است و ما قصد داریم او را به گونه ای در زمین قرار دهیم که بتوانیم به کمک آن حریفان را تحت فشار قرار دهیم. این مسئله مخصوصاً در حمله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از نظر احساسی او را بسیار خوب و قدرتمند می بینم. مسی همیشه از فوتبال بازی کردن لذت می برد.

 

راه رفتن مسی در دقایق پایانی برابر دیناموکیف
فکر نمی‌کنم که لازم باشد چیزی را درباره لیونل مسی تکرار کنم. من چندین بار در این باره پاسخ داده ام. شما می توانید از هر بازیکنی در حال راه رفتن عکس بگیرید. من نه این تصاویر را دیده ام و نه به آن علاقه‌مند هستم. نگرش او کاملاً خوب است اما اگر می خواهید جنجال به پا کنید این مشکل شماست و من وارد آن نمی شوم. 

 

 

 

 

صحبت بیشتر درباره مسی
مسی هنوز از کیفیت بالایی برخوردار است و در کارهای تهاجمی بازیکن بسیار مهمی برای ما محسوب می‌شود. می‌دانم که او فقط با پنالتی گلزنی کرده است. ما عادت کرده ایم که او تفاوت ها را ایجاد کند. او هنوز هم یک بازیکن فوق العاده است. هر روز اطلاعات زیادی درباره هر یک از بازیکنان دریافت می‌کنیم و اگر لئو 100 درصد آماده نباشد بازی نخواهد کرد.

 

بازگشت تراشتگن
او مصدوم شده بود و اگر دیدار برابر آلاوس را کنار بگذاریم ما در آن زمان از عملکرد نتو کاملا راضی بودیم. مارک ثابت کرده که یک دروازه‌بان فوق‌العاده است و ما برای قرار دادن او در ترکیب عجله نکردیم. در بازی اول خود واکنش‌های زیادی نشان داد و چند تک به تک را مهار کرد. مارک در آن مسابقه فوق العاده بود و چند بار ما را نجات داد.

 

 

رونالد کومان (سرمربی) لیونل مسی بارسلونا مارک آندره‌‌ ترشتگن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رونالد کومان سرمربی لیونل مسی بارسلونا مارک آندره ترشتگن بالایی برخوردار رونالد کومان لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش

آفتاب‌‌نیوز :

بهزاد عشقی با اشاره به بازی شهاب حسینی در فیلم‌های درباره الی و فروشنده اظهار کرد: در فیلم‌های اصغر فرهادی جنس دیگری از بازیگری شهاب حسینی را می‌بینیم. او در این فیلم‌ها جلوی دوربین خیلی راحت بود و با نقشش زندگی می کرد. در فیلم سوپراستار تهمینه میلانی که نقش یک ستاره را بازی می‌کرد هم خیلی خوب بود.

این منتقد درباره کیفیت سریال گناه فرشته بیان کرد: این سریال هزار بار به پایان رسید و دوباره شروع شد. سکانس‌هایش خیلی پرحرف و طولانی و مصنوعی بودند. اتفاقی می‌افتاد و شهاب حسینی و همسرش درباره آن اتفاق حرف می‌زنند. مهدی سلطانی و شهاب حسینی مدام در حال حرف زدن بودند. ضمن این که ریتم سریال خیلی کند بود. مهدی سلطانی و شهاب حسینی در «گناه فرشته» مدام در حال حرف زدن بودند.

وی افزود: فیلم و سریال باید همه چیز را به شکل دراماتیک و عملی نشان بدهند. نه این که اتفاقات به شکل نقل قولی باشند. مشکل دیگر سریال «گناه فرشته» این است که می خواهد فساد گسترده را نشان بدهد ولی جرات گفتنش را ندارد. سریال زخم کاری هم می‌خواست همین نکته را بگوید.

این منتقد درباره بازی امیر جعفری در سریال جنگل آسفالت نیز گفت: امیر جعفری بازیگر خوبی است؛ ولی چند نقش کلیشه‌ای و تکراری پشت سر هم بازی کرد. او حتی گریم و لباسش را هم عوض نمی کند و از این فیلم تا آن سریال همیشه همین است. امیر جعفری جلوی دوربین بازیگر مقابلش را له می کند. بازیگر خوب باید با بازیگر مقابلش هماهنگ باشد. ولی در صحنه‌هایی که امیر جعفری بازی می‌کند بازیگر مقابل دیده نمی‌شود.

پخش سریال درام اجتماعی گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا از جمعه یکم دی ماه آغاز شد. شهاب حسینی، بهروز رضوی، مهدی سلطانی سروستانی، لادن مستوفی، امیر آقایی و پردیس پورعابدینی بازیگران این سریال هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال