Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شیخ عبدالقادر آلوسی ظهر امروز در همایش مجازی بین‌المللی «جهان در افق ظهور»، با بیان اینکه سخن گفتن درباره امام زمان(ع) از آرمان‌های مردم عراق و اهل سنت بوده است، گفت: همه مسلمانان و مذاهب مختلف درباره ظهور و شخصیت ایشان اتفاق نظر دارند. ظهور ایشان در بسیاری از کتب اهل سنت و روایتهای مختلف آورده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عالم اهل سنت عراقی با بیان اینکه روایت‌هایی که درباره ظهور امام زمان(عج) آمده، بسیار زیاد، متواتر و غیرقابل انکار است، افزود: ترمذی عالم اهل سنت نقل کرده که «اگر تنها یک روز از دنیا باقی مانده باشد خداوند آن روز را آنقدر طولانی خواهد کرد تا مردی از خاندان پیامبر اکرم ظهور کرده و جهان را پر از عدل و داد کند».

وی ادامه داد: فرقه صوفیه در عراق بر این باور است که مهدی یک شخص نیست بلکه یک مقام است، مانند مقام نبوت. همچنین آنها معتقدند که این مقام به فرد هویت می‌بخشد و فردی که در آخرالزمان ظهور می‌کند، جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.

شیخ آلوسی با بیان اینکه در روایات زمان دقیق ظهور مشخص نشده است، لذا باید همه عصرها را عصر ظهور بدانیم، اظهار کرد: باید از همه امکانات دولتی و شخصی برای تحقق ظهور استفاده کرد.

کد خبر 5064954

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق اهل سنت ظهور امام زمان ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان هفته وحدت بوشهر کرمانشاه محدودیت های کرونایی گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا ایلام شهرکرد اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۹۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی

بازدید 11 بخشی از صوت اظهارات شاپور بختیار آخرین نخست وزیر حکومت پهلوی در جلسه شورای امنیت در واپسین روزهای منتهی به انقلاب مورد توجه قرار گرفته که او در مورد شخصیت امام خمینی (ره) سخن می‌گوید. این بخش جالب از حرف‌های شاپور بختیار را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • جمعی از اساتید ادبیات به تماشای «مست عشق» نشستند/ حسن فتحی: جهانِ پر از طمع و ویرانی را با افعال خود سیاه‌تر نکنیم
  • روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی
  • وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است
  • بیداری نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی به داخل دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • چند آموزه‌ مهدوی در دعای عهد و ندبه‌ ی امام صادق (ع)
  • برخورد با بی‌حجابان یا دولتمردان؟
  • اصلاحات امام زمانی؛ برخورد با بی‌حجابان یا دولتمردان؟
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است