Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: برای حل مشکلات کشورمان نباید منتظر کشورهای شرقی و غربی باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهرستان با اشاره به انتخابات آمریکا اظهار داشت: حوادث مربوط به انتخابات امریکا دروغ بودن موضوع دموکراسی در این کشور را به دنیا نشان داد و اثبات کرد این ادبیات تنها بهانه‌ای برای رسیدن به اهداف زشت شیطانی آمریکایی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمریکایی که در سال 88 ایران را به‌رغم سلامت کامل انتخابات متهم به تقلب می‌کرد، امروز در مقابل چشمان مردم دنیا بر تقلب گسترده در انتخابات داخلی خود اعتراف کرده و به آن اذعان و اعتراض دارند.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: نتیجه نهایی انتخابات آمریکا هیچ تفاوتی و منفعتی برای ما ندارد و نباید به آن دلخوش شویم بلکه باید مقتدر و همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها مسیر پیشرفت، صلابت، اقتدار را برای ما ترسیم فرمودند بر روی پای خود ایستاده با توجه به توان داخلی کشور را از بند وابستگی به بیرون مرزها نجات دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر ضرورت توجه به ظرفیت‌های داخلی کشور گفت: بنابراین باید با پرهیز از تجمل و رفاه‌زدگی، سستی و غفلت همت خود را برای تولید، توسعه و پیشرفت و آبادانی کشور و رسیدن به رشد اقتصادی کشور و تولید اشتغال سالم و پایدار به‌کار ببندیم چراکه ساختن کشور تنها با چنین اقدامات و همتی ساخته می‌شود.

وی افزود: پس نباید منتطر باشیم کشورهای غرب و شرق برای ما و کشور و اقتصادمان کاری کنند و با خرید نفت مشکل کشور ما را مرتفع سازند بلکه باید با استفاده از ظرفیت‌های داخلی به سمت اقتصادی مقاوم حرکت کنیم و به جای سیاسی‌بازی و جناح‌بندی‌های اشتباه، با خدمت رسانی بیشتر به مردم برای حل مشکلات گام برداریم.

امام جمعه رشت: انتخابات آمریکا آکنده از فساد و تقلب است/ ظهور نشانه‌های افول استکبار جهانیامام جمعه یاسوج: ابرقدرتی آمریکا تمام شده استامام جمعه قرچک: آمریکا به سیاست‌های کثیف خود ادامه می‌دهد

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت وحدت در جهان اسلام گفت: یکی از مهمترین اصول در جهان اسلام امروز بحث وحدت و همدلی است هرچند فرق ضاله‌ای همچون داعش و وهابیت تکفیری جز تلاش برای ضربه به اسلام ناب محمدی کار دیگری را دنبال نمی‌کند‌.

وی بیان کرد: دشمنان با استفاده از اختلافات دست به تشگیل گروه‌های تروریستی زده و علیه جهان اسلام جنایت‌های بسیاری کرده‌اند که در روزهای اخیر اقدام تروریستی در کابل را دیدیم که جهان اسلام را متاثر ساخت.

امام جمعه اراک با اشاره به تلاش برای حل مشکلات کشور گفت: یکی از مشکلات کشور مواجهه با مشکل بی‌آبی است که امروز تلاش و همت حوانان و متخصصان کشور به سمت انتقال آب از دریای عمان به کویر مرکزی ایران است که قطعا همت کرده و دست به دست هم بدهیم با سربلندی از مشکلات عبور خواهیم کرد.

دری نجف‌آبادی ادامه داد: همانطور که تا به امروز در همه حوزه‌ها با همت سربلند بوده ایم در مقابله با کرونا نیز درصورت مشارکت همه مردم و رعایت عمومی پروتکل‌های بهداشتی موفق عمل خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: باید محله به محله شیوع بیماری را مدیریت و کنترل کرد و درنهایت زنجیره همه‌گیری بیماری قطع شود که در کنار تمام تلاش‌های مسئولان استان، قرارگاه ائمه جمعه استان برای مقابله با کرونا نیز تشکیل شده و در کنار ستاد کرونا مشغول خدمت رسانی است.

انتهای پیام/711/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برای حل مشکلات دری نجف آبادی مشکلات کشور جهان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با برپایی تجمع خودجوش از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، عصر امروز یکشنبه، نهم اردیبهشت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در تجمعی خودجوش حمایت خود را از دانشجویان معترض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در کشورهای اروپایی و آمریکا اعلام کردند.

دانشجویان تجمع کننده برخورد با تجمع‌های انسان دوستانه و مدافع حقوق مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرده و این نوع برخورد را نقض حقوق بشر و آزادی بیان در کشورهای مدعی دموکراسی دانستند.

دانشجویان در این تجمع با شعار دادن مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم اعلام کردند.

کد خبر 748894

دیگر خبرها

  • واردات خودرو‌های کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • وزیر صمت: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • وزیر صمت مطرح کرد: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • تصویرنگاری نرم از مداخله‌گرایی آمریکا
  • خشونت با دانشجویان ذات اصلی آمریکا را نشان داد
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین
  • غریب‌آبادی: سرکوب جنبش‌‌های دانشجویی آمریکا را محکوم کنید
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی