Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- هواداران ذوب‌آهن با چاپ و نصب چند بنر در ورزشگاه فولادشهر به رحمان رضایی سرمربی تیم‌شان خوش‌آمد گفته و برای او آرزوی موفقیت کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حواشی نیمه نخست این دیدار به شرح زیر است:

* در حالی که هنوز مجوزی برای حضور خبرنگاران در ورزشگاه‌ها صادر نشده است، تنها عکاسان و تصویربرداران تلویزیونی آن هم به تعداد محدود در ورزشگاه فولادشهر حضور دارند.

* هواداران ذوب‌آهن که مانند تمام تماشاگران فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا از حضور در ورزشگاه‌ها محروم هستند، با چاپ و نصب چند بنر در ورزشگاه فولادشهر به رحمان رضایی سرمربی تیم‌شان خوش‌آمد گفته و برای او آرزوی موفقیت کرده‌اند.

* موسی کولیبالی با باز کردن دروازه ذوب‌آهن در دقیقه 10 این دیدار، نخستین گل لیگ بیستم را به نام خود ثبت کرد.

اصفهان| شمایل ذوب‌آهن در لیگ بیستم؛ چهره جدید و ناشناخته سبزپوشاناصفهان| ذوب‌آهن و فولاد از نگاه آمار؛ افتتاح لیگ با نبرد گلادیاتورهااصفهان| ذوب‌آهن و فولاد؛ غول‌کشی در گام نخست

* واکنش تماشایی شهاب گردان در دقیقه 18 مانع گل شدن ضربه موسی کولیبالی شد تا دروازه ذوب‌آهن برای بار دوم باز نشود.

* ذوبی‌ها امروز کیت جدید خود که روز گذشته در تمرین این تیم رونمایی شد را به تن کرده‌اند.

* صندلی‌های خالی ورزشگاه فولادشهر که مشخص نیست با وجود بیماری کرونا دوباره چه زمانی میزبان تماشاگران باشد، حسابی توی چشم می‌زند.

* داور در دقیقه 30 نیمه نخست زمان استراحت اعلام کرد تا تیم‌ها پس از وقفه‌ای کوتاه به بازی ادامه دهند.

* هر دو سرمربی جوان دو تیم از ابتدای مسابقه در کنار زمین حضور داشتند و با شور و حرارت خاصی شاگردان خود را هدایت می‌کردند.

نیمه نخست این مسابقه با برتری یک بر صفر فولاد خوزستان به پایان رسید.

انتهای پیام/165/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزشگاه فولادشهر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون هواداران زن پرسپولیس بر سکوی ورزشگاه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 گروهی از هواداران سپاهان در جریان بازی با پرسپولیس به سمت هواداران زن پرسپولیس سنگ پرتاب کردند که به مجروح شدن برخی از آنها منجر شد. ویدیویی که یکی از زنان هوادار پرسپولیس از وضعیت سکوی آن‌ها پس از حملات هواداران سپاهان منتشر کرد را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تاخیر در دیدار حساس: هوادار سکته کرده بود!
  • پیرمرد هتاک ورزشگاه آزادی بازداشت شد!
  • خون هواداران زن پرسپولیس بر سکوی ورزشگاه
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • زنده و مستقیم با حواشی دو ال‌کلاسیکوی ایرانی
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند