Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین عمامه گذاری تعدادی از طلاب شهرهای دزفول، اندیمشک، شوش و شوشتر با حضور زعیم حوزه‌های استان خوزستان و نماینده ولی فقیه در مصلای امام علی (ع) دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری» امروز (جمعه ۱۶ آبان) در آئین عمامه‌گذاری تعدادی از طلاب شهرهای شمال خوزستان که در مصلای امام علی (ع) دزفول برگزار شد، ضمن تبریک میلاد پیامبر و امام جعفرصادق (ع) اظهار کرد: ما معتقد به وحدت شیعه و سنی هستیم البته اهل سنتی که معاند نبوده و محب اهل بیت (ع) باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان تصریح کرد: گروهی از اهل تسنن حامی نظام جمهوری اسلامی و مطیع رهبری هستند و به اسلام و کشور خدت می‌کنند، ما نیز پشتیبان آنها هستیم و این وحدت بسیار ارزشمند است.

 

وی افزود: عده‌ای چون سعودی خبیث معاند و مغرض هستند و تحمل قبول حرف حق را ندارند، علیرغم اینکه مشتاق ارشاد آنها هستیم ولی قابل ارشاد نیستند و با محبان اهل بیت (ع) سر جنگ دارند.

 

آیت الله موسوی جزایری اضافه کرد: معلم معاندان و مغرضان، شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است که می‌خواهد در کشورهای اسلامی ایجاد اختلاف و تفرقه کند؛ باید با اینگونه مسائل ریشه‌ای برخورد شود.

 

وی عنوان کرد: کسانی چون صدام که جنایت می‌کنند خَسِرَ الدُّنْیا وَالاْآخِرَةَ  بوده و جایشان در قعر جهنم است ولی رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران در آسمان عزت و شرافت بوده و روز به روز بر عزتشان افزوده خواهد شد.

 

زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان با اشاره به دوران دفاع مقدس تاکید کرد: باید از روزگار  درس گرفت، در همان زمان آیت الله قاضی (ره) نمازجمعه را برگزار و مردم را به مقامت دعوت می‌کرد.

 

در ادامه این مراسم «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد» بیان کرد: امام علی (ع) هر شب سه مرتبه مردم را مخاطب قرار می‌داد و بشر را به کاروانی تشبیه می‌کرد که در خواب هستند و کاروان دار آنها را بیدار می‌کند و به آنها آماده باش می‌دهد.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به حالت آماده باش در دوران دفاع مقدس ادامه داد: انسان باید خود را مهیا کند چراکه هر لحظه ممکن است خداوند انسان را به پیشگاه خود فراخواند.

 

همچنین «حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی» ابراز کرد: طلاب و محصلان علوم دینی شهرهای اندیمشک، دزفول، شوش و شوشتر در حرکتی نمادین در مکان و زمان واحد به لباس سربازی اسلام زمان مشرف می‌شوند که نشانگر وحدت، انسجام و همدلی حوزه‌های علمیه این شهرها می‌باشد و جای تقدیر دارد؛ این وحدت و همدلی موجب سرافرازی و سربلندی حوزه علمیه است.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به سخن پیامبر گرامی اسلام خاطر نشان کرد: توفیق تشرف به کسوت روحانیت را باید قدر دانست و باید تلاش کرد جزء علمای عامل و از مبلغین دین و احکام الهی بود.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام موسوی فرد حجت الاسلام قاضی دزفولی امام جمعه دزفول شهرستان دزفول آیت الله موسوی جزایری دزفول موسوی جزایری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه آئین تجلیل و تکریم خانواده معزز ۲۰ شهید روحانی و طلبه دشت ورامین همزمان با مراسم شهادت امام صادق (ع) در مصلی صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار شد.️

گفتنی است که با برگزاری مراسم عزاداری روز شهادت امام صادق (ع) و با حضور حجت الاسلام قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) حجت الاسلام محمودی امام جمعه ورامین، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده ستاد شرق تهران، مهندس زاهدی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مردم شهید پرور ورامین از خانواده معزز ۲۰ شهید روحانی و طلبه شهرستان تجلیل و تقدیر صورت گرفت️.

لازم به ذکر است شهرستان ورامین ۷۵۸ شهید انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

کد خبر 6096536

دیگر خبرها

  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • عزاداری ورامینی‌ها در سالروز شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • حوزه علمیه مدیون امام جعفر صادق (ع) است
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • کدام شهرهای خوزستان بیشترین بارندگی را داشتند؟
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد