Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، اکبر بهنامجو روز جمعه در بازدید از بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) مشگین‌شهر از تکمیل شدن بخش کرونای این بیمارستان خبر داد و افزود: بیش از ۷۰ بیمار کرونایی دراین بیمارستان بستری هستند.

وی اظهارداشت: بخش‌های اطفال و داخلی این بیمارستان نیز به بیماران کرونایی اختصاص یافته و این موضوع حوزه بهداشت و درمان شهرستان را با مشکل جدی مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تجلیل از تلاش شبانه‌روزی کادر درمانی و خدماتی بیمارستان ولیعصر (عج) گفت: در صورت ادامه روند فعلی علاوه بر پاسخگو نبودن کادر درمان به بیماران کرونایی ، سایر بیماران عادی نیز دچار مشکل جدی خواهند شد.

او با تاکید بر لزوم اعمال محدودیت‌های ویژه در مشگین‌شهر افزود: تا اطلاع بعدی برگزاری هرگونه همایش و جلسات غیرضروری ، مجالس و محافل دسته‌جمعی ،مراسم ختم و عروسی در مساجد ، رستوران‌ها و خانه‌های شخصی ممنوع است.

بهنامجو گفت: تمام اماکن عمومی ، تفریحی ، گردشگری و مجتمع‌های آبدرمانی و سالن‌های ورزشی و قهوه‌خانه‌ها ، قلیانسرا و واحدهای صنفی پرتردد و غیرضروری و نیز آرایشگاه‌های مردانه و زنانه نیز تعطیل شده است.

وی نسبت به جبران کمبود کادر درمانی و تهیه برخی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در آینده نزدیک قول مساعد داد.

مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.

بر اساس اعلام روز جمعه مسوولان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی استان اردبیل در ۲۴ ساعت گذشته پنج نفر از اهالی این استان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان باختند و ۶۸ مبتلای جدید نیز در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری شدند.

هم‌اکنون مجموع بیماران بستری مبتلا به بیماری کرونا در استان اردبیل به ۴۰۸ نفر رسیده است.

برچسب‌ها مشگین شهر ویروس کرونا اکبر بهنام جو  بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشگین شهر ویروس کرونا اکبر بهنام جو بهداشت و سلامت مشگین شهر ویروس کرونا اکبر بهنام جو بهداشت و سلامت اخبار کنکور مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان

این طرح بنا به تصمیم وزارت بهداشت و با تصویب و ابلاغ دولت باهدف ارتقا سلامت جامعه و اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بااستناد به بند الف ماده نه قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور در حال اجراست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت:در بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تحت پوشش این دانشگاه تمام خدمات درمانی کودکان زیر هفت سال بیمه شده کاملا رایگان خواهد بود

 کامران قدس بااشاره به اینکه در مرحله نخست این طرح در بیمارستان امیرالمومنین سمنان اجرایی شده است گفت: پذیرش، بستری، عمل‌های جراحی، اقدامات تشخیصی درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به صورت رایگان انجام خواهدشد

قدس  گفت: این طرح درراستای بهره‌مندی تمامی اقشار جامعه از خدمات حوزه سلامت و تحقق طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در کشور در حال اجراست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: اگر کودکان زیر هفت سال تحت پوشش بیمه نباشند و در مدت زمان بستری در بیمارستان بتوانند تحت پوشش بیمه پایه قرار بگیرند از خدمات درمانی رایگان بهره مند می‌شوند و برای کودکان زیر ۲ سال شرط پوشش خانوار حذف شده است و اگر فقط کودک زیر ۲ سال تحت پوشش بیمه پایه باشد از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند خواهد شد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود؛ به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه ، آزمایشگاه ، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • آبگرفتگی در درمانگاه شهر چوئبده بیماران را به دردسر انداخت + فیلم
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است