Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@00:26:06 GMT

بیانیه شدید اللحن باشگاه استقلال علیه وینفرد شفر

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۰۰۶۳

رسانه رسمی باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای نوشت: متاسفانه آقای شفر علیرغم ادعای حرفه ای گری و علاقمندی به هواداران پرشور استقلال نه تنها حاضر به همکاری نیست، بلکه با گروکشی و وقت كشی در تلاش است پولی که حق ساشا شفر نیست را از استقلال بگیرد

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای شدید اللحن از سرمربی اسبق این تیم انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از رسمی سایت باشگاه استقلال، بعد از اینکه وکیل شفر حاضر نشد تاییدیه واریز پول باشگاه استقلال بابت طلب شفر را اعلام کند تا پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال قبل از آغاز لیگ بیستم باز شود، باشگاه استقلال نامه‌ای رسمی به فیفا ارسال کرد و تمامی مستندات و مدارک واریز پول به حسابی که شفر اعلام کرده بود را پیوست نامه کرد تا فیفا بعد از بررسی، اعلام رای نماید.

بر اين اساس، باشگاه استقلال با مستنداتی که ارائه داده است، کلیه طلب شفر را واریز کرده و مبلغ طلب وي به حساب وکیل ایشان این نشسته است.

متاسفانه تلاش‌های مسوولان باشگاه استقلال مبنی بر اقناع وکیل شفر و همکاری آن‌ها برای ارائه تایید پول تا این لحظه به ثمر نرسیده و وکیل شفر حاضر به همکاری نیست و به نظر می‌رسد وکیل شفر قصد گروکشی دارد چراکه او، وينفرد شفر و ساشا شفر تصور نمی‌کردند در پرونده ساشا شفر از سوی فیفا محکوم شوند.

متاسفانه آقاي شفر علیرغم ادعای حرفه ای گري و علاقمندي به هواداران پرشور استقلال نه تنها حاضر به همکاری نیست، بلکه با گروکشی و وقت كشي در تلاش است پولی که حق ساشا شفر نیست را از استقلال بگیرد که قطعا باشگاه زیربار این زیاده خواهی نخواهد رفت.

اين در حالي است كه اگر سرمربی اسبق بر اساس اصول حرفه ای فوتبال، با استقلال همکاری می‌کرد، پنجره های نقل و انتقالاتی باشگاه باز می شد و نگرانی در این زمینه وجود نداشت.

با اين اوصاف، امیدواریم با توجه به مستندات و مدارکی که به فیفا ارسال شد و سوئیفت‌های واریزی که حتی بیشتر از مبلغ درخواستی شفر بوده است، فیفا، وينفرد شفر را ملزم کند تا با ارسال نامه‌ای رسمی، پنجره نقل و انتقالات استقلال را باز کند.

خاطر نشان می‌شود؛ باشگاه استقلال در خصوص پنجره نقل و انتقالاتی، پرونده های مشابهی (جباروف و باشگاه پاختاکور) را هم پيش رو داشت كه بلافاصله پس از واريز طلب آن‌ها و با همكاری شايسته آنان، پرونده مربوطه در فيفا بسته شد.

 

همچنین بخوانید:

گروکشی شفر؛ پول پسرم را بدهید تا به فیفا نامه بزنم!

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره واریز طلب وینفرد شفر و پیگیری باز شدن پنجره نقل و انتقالات

 

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال پنجره نقل ساشا شفر وکیل شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۰۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشونت بی‌منطق علیه حق‌طلبی دانشجویان آمریکا دردی از ظالمان دوا نمی‌کند

به گزارش قدس آنلاین، بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا در جلسه علنی روز سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت ماه - مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

در این بیانیه آمده است: امروز غزه صحنه تقابل یک ملت مظلوم و مصیب‌دیده و مقاوم با جماعتی بی‌رحم و غاصب است، در این معرکه همدردی با ستمدیدگان و اعتراض به ظالمان کمترین وظیفه انسان‌هاست.

نمایندگان در این بیانیه تاکید کردند: سابقه تجاوز و غصب صهیونیست‌ها در فلسطین به هفت دهه می‌رسد. در این مدت همه راه‌های تسلیم و مسالمت با غاصبان توسط برخی از افراد سست‌ عنصر طی شده است، آنچه امروز در قالب رشادت و حماسه و استقامت غزه بروز یافته است، آتشفشان خشم و درد متراکم ملتی است که سوزش بدعهدی و خیانت را در پهلوی خود حس می‌کند.

این بیانیه یادآور شد: اعلام همبستگی با فلسطین از طرف دانشگاهیان جهان به ویژه در کشورهای غربی حرکتی برخاسته از فطرت عدالت خواه و نوعدوست و انسانی است. این حرکت نشان می‌دهد که مظلوم‌نمایی، چهره‌سازی و تحریف حقایق در رسانه‌های جریان اصلی غرب نیز نتوانسته است صحنه خونین غزه را کاملاً بپوشاند. راه‌حل این بحران در بازگشت به عدالت است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما نمایندگان دانشگاهی مجلس قانونگذاری ایران ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند دانشگاهیان عزیزمان در حمایت از مظلومان غزه، درود خود را نثار همکاران شجاع و دانشجویان ظلم ستیز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سایر نقاط دنیا می‌کنیم و همدردی، همراهی و همدلی خود را با دانشجویان و استادان و آزادیخواهان انسان‌دوست دانشگاه های آمریکا ابراز می‌کنیم.

۱۵۰ نماینده مجلس یورش سرکوبگرایانه نیروهای پلیس به ساحت مرکز علم و دانش و هجوم به تحصن دانشگاهیان در آن کشور را محکوم کرده و خاطرنشان کردند: خشونت بی‌منطق در مقابل این ندای حق‌طلبانه دردی از ظالمان را دوا نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نگرانی ناتو از فعالیت های روسیه علیه کشورهای عضو
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • بیانیه‌های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نخواهد کرد
  • واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • خشونت بی‌منطق علیه حق‌طلبی دانشجویان آمریکا دردی از ظالمان دوا نمی‌کند
  • اعتراضات دانشجویان طرفدار فلسطین، تهدیدی برای یهودیان نیست