Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین چچبه نقل از سایت باشگاه استقلال،بعد از اینکه وکیل شفر حاضر نشد تاییدیه واریز پول باشگاه استقلال بابت طلب شفر را اعلام کند تا پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال قبل از آغاز لیگ بیستم باز شود، باشگاه استقلال نامه‌ای رسمی به فیفا ارسال کرد و تمامی مستندات و مدارک واریز پول به حسابی که شفر اعلام کرده بود را پیوست نامه کرد تا فیفا بعد از بررسی، اعلام رای نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، باشگاه استقلال با مستنداتی که ارائه داده است، کلیه طلب شفر را واریز کرده و مبلغ طلب وی به حساب وکیل ایشان این نشسته است.

متاسفانه تلاش‌های مسوولان باشگاه استقلال مبنی بر اقناع وکیل شفر و همکاری آن‌ها برای ارائه تایید پول تا این لحظه به ثمر نرسیده و وکیل شفر حاضر به همکاری نیست و به نظر می‌رسد وکیل شفر قصد گروکشی دارد چراکه او، وینفرد شفر و ساشا شفر تصور نمی‌کردند در پرونده ساشا شفر از سوی فیفا محکوم شوند.

متاسفانه آقای شفر علیرغم ادعای حرفه ای گری و علاقمندی به هواداران پرشور استقلال نه تنها حاضر به همکاری نیست، بلکه با گروکشی و وقت کشی در تلاش است پولی که حق ساشا شفر نیست را از استقلال بگیرد که قطعا باشگاه زیربار این زیاده خواهی نخواهد رفت. این در حالی است که اگر سرمربی اسبق بر اساس اصول حرفه ای فوتبال، با استقلال همکاری می‌کرد، پنجره های نقل و انتقالاتی باشگاه باز می شد و نگرانی در این زمینه وجود نداشت.

با این اوصاف، امیدواریم با توجه به مستندات و مدارکی که به فیفا ارسال شد و سوئیفت‌های واریزی که حتی بیشتر از مبلغ درخواستی شفر بوده است، فیفا، وینفرد شفر را ملزم کند تا با ارسال نامه‌ای رسمی، پنجره نقل و انتقالات استقلال را باز کند.خاطر نشان می‌شود؛ باشگاه استقلال در خصوص پنجره نقل و انتقالاتی، پرونده های مشابهی (جباروف و باشگاه پاختاکور) را هم پیش رو داشت که بلافاصله پس از واریز طلب آن‌ها و با همکاری شایسته آنان، پرونده مربوطه در فیفا بسته شد.

این اطلاعیه در شرایطی منتشر شده که در صورت پرداخت تمامی مطالبات شفر و حل مشکلات فیفا توجهی به اظهارات شفر نخواهد داشت.

کد خبر 562934 برچسب‌ها مربی - وینفرد شفر لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مربی وینفرد شفر لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه استقلال وکیل شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شرایطی که در هفته‌های گذشته کار واگذاری استقلال و پرسپولیس به کنسرسیوم‌هایی متشکل از زیرمجموعه‌های هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و 6 بانک کشور انجام شده بود، اما همچنان در سامانه سازمان بورس و اوراق بهادار، این تغییرات صورت نگرفته است.

به نقل از ورزش سه در واقع پس از واگذاری 85 درصد از سهام پرسپولیس به بانک‌های: بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) و واگذاری 85 درصد از سهام استقلال به: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (۵ درصد)، شرکت‌های پتروشیمی بندرامام خمینی (ره)، شهید تندگویان، بوعلی و پارس (هر کدام 20 درصد)، این دو باشگاه از زیر سایه وزارت ورزش و جوانان خارج شدند.

با این حال، همچنان در سایت رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار و مقابل نام سهامداران دو باشگاه، تغییری دیده نمی‌شود. با مراجعه به سایت مذکور و جستجوی نام استقلال و پرسپولیس، مشاهده می‌شود که از وزارت ورزش و جوانان به عنوان سهامدار اصلی سرخابی‌ها با 90 درصد سهام نام برده شده است.

ضمن اینکه از زمان واگذاری سرخابی‌ها، هنوز این دو باشگاه هیچ اطلاعیه رسمی مبنی بر واگذاری را در سامانه کدال منتشر نکرده‌اند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902817

دیگر خبرها

  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد