Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فریدون همتی روز جمعه در جریان بازدید از واحد قیر سازی پاسارگاد  بندرعباس افزود: با وجود ۱۸ واحد صنعتی قیرسازی در استان ولی همچنان جا برای توسعه این واحدهای صنعتی در استان وجود دارد که ضمن اشتغال به نفع صادرات است.

وی ادامه داد: واحدهای قیر سازی هرمزگان در جهت افزایش اشتغالزایی و رشد و شکوفایی اقتصاد استان، افزایش ارزآوری و حفظ منافع ملی از طریق مظروف‌سازی و استفاده از استانداردهای روز دنیا در جهت بسته بندی کیفی قیر تولیدی

نقش اساسی دارند از همین رو در زمینه استاندارد سازی و بسته بندی تولیدات از آنها حمایت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان اظهارداشت: این واحد تولیدی با اصلاح برنامه تولید خود از صدور فله ای محصولات خودداری کرده و مطابق نیاز و تقاضای بازار نسبت به بسته بندی فرآورده های تولیدی اقدام کند بنا براین سازمان صنعت معدن و تجارت تولید سایر واحدها را بررسی کرده و برای دستیابی به اشتغال و ارز آوری بیشتر همه واحدهای مشابه به سوی بسته بندی محصولات صادراتی هدایت شوند.

همتی یاد آور شد: صنعت قیر علاوه بر افزایش ارزآوری برای کشور ، موجب حل بخشی از مشکلات اقتصادی ایران در دوره سخت تحریم ها شده برهمین اساس باید در جهت رشد و پویایی فعالیت های آن به نحو احسن وارد عمل شد و دراین همین زمینه با تشکیل کمیته ای جهت تامین لوازم نفت پاسارگاد برای تولید بشکه‌های فلزی این موضوع از طریق سازمان صمت پیگیری ،مرتفع و نتیجه اعلام شود .
 کارخانه بندرعباس شرکت نفت پاسارگاد در سال ۸۲با سرمایه گذاری ۱۲۰میلیارد ریال و ۱۳۰نیرو فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر با ظرفیت تولید سالانه بیش از ۷۵۰هزار تن قیر و اشتغال ۲۵۰ نفر مشغول فعالیت است .

برچسب‌ها رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه ایران توسعه اقتصادی هرمزگان پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه ایران توسعه اقتصادی هرمزگان رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه ایران توسعه اقتصادی هرمزگان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، معاون ارزیابی و انطباق اداره کل با اعلان خبر توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد، ضمن تاکید بر نظارت جدی و بازرسی‌های مداوم کارشناسان استاندارد کرمانشاه از کلیه مراکز تولید، عرضه و فروش کالا بیان نمود در راستای اهداف سازمانی خویش کارشناسان این اداره کل تمام سعی و تلاش خود را برای انجام بهینه مسئولیت‌های محوله به کار بسته و همواره نظارت دقیق خود را بر تولید و عرضه کالا‌های مشمول مقررات استاندارد اجباری انجام می‌دهد.
محمد نژاد ادامه داد: دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد و درج کد ده رقمی در زیر نشان ملی استاندارد، برای تولید فرآورده‌های مشمول مقررات استاندارد، اجباری است.
وی اظهار کرد: چنانچه واحد‌های تولیدی محصولات بدون کیفیت و فاقد استاندارد‌های لازم تولید کنند بنابر مقررات مصرحه در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، با برخورد قضایی اعم از جریمه نقدی و حبس مواجه می‌شوند.
محمد نژاد ضمن تاکید برلزوم استانداردسازی واحد‌های تولیدی مشمول مقررات استاندارد گفت: شهروندان برای آگاهی از اصالت و اعتبار پروانه کاربرد نشان استاندارد، کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال نمایند و در صورت مشاهده محصولات فاقد نشان استاندارد یا فاقد کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد، موضوع را به اداره کل استاندارد اعلام نمایند.

دیگر خبرها

  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)