Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - اصنافی که با ایجاد سد معبر باعث نازیبایی شهری و ایجاد مشکل در تردد شهروندان می شوند در مرحله اول اخطار دریافت می کنند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه این خبر را اعلام کرد و گفت: شناسایی اصناف مزاحم به منظور صدور اخطار به آن ها و پیگیری برای رفع سد معبر این اصناف طرحی است که از روز شنبه 10 آبان در معابر اصلی نواحی یک تا سه این منطقه آغاز شده و در قالب یک برنامه منسجم تا 20 آبان نیز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تصریح کرد: در این طرح ویژه، اصنافی که با مستقر کردن وسایل مختلف اقدام به ایجاد سد معبر و نازیبایی شهر می کنند شناسایی شده و پس از ابلاغ اخطار به آن ها، 48 ساعت مهلت دارند تا زواید فیزیکی خود را جمع آوری کنند.
به گفته توکلی درصورت عدم توجه به اخطارها، زواید فیزیکی توسط عوامل معبربان وشهربان جمع آوری و معبر باز می شود.
شهردار منطقه خاطرنشان کرد: طرح ضربتی رفع سدمعبر اصناف در 30 معبر اصلی منطقه از جمله میعاد، میثاق، بهمنیار، لطیفی، شهید صمدی، میلاد، آموزگار، شکوفه، زلفی، مهران، بخشنده، شهید ورامینی، طالقانی، نور و سهیل شمالی در حال انجام است.
همچنین پوریای ولی، شهید شکری، مهران، میلاد، بهمنیار، لقمان، رحمان شمالی، بدر، انقلاب، احد، پوریای ولی، جانباز و سهیل از دیگر معابر اصلی تعیین شده منطقه در اجرای این طرح هستند.
مغازه های اغذیه فروشی، سوپرمارکت ها، میوه و سبزی فروشی ها و ... از جمله اصنافی هستند که اقدام به سدمعبر و ایجاد مشکل در تردد با اشغال فضایی از معابر می کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سد معبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم اجرای نهضت آسفالت در نواحی کم‌برخوردار اهواز

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: در راستای تداوم نهضت آسفالت در اهواز، آسفالت‌ریزی خیابان کروشات سه یکی از خیابان‌های مهم واقع در کوی سیاحی در منطقه شش شهرداری اهواز آغاز شده است.

مهدی مرادحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: ادامه نهضت آسفالت در معابر پرتردد و اصلی اهواز از ابتدای سال جاری مورد تاکید قرار گرفته است، بر همین اساس معابر اصلی کیانپارس، بلوار مدرس، خیابان صنایع و بعضی دیگر از خیابان‌های پرتردد آسفالت شد.

وی افزود: در کنار این خیابان‌ها، معابر مناطق کم‌برخوردار همچون خیابان صلاح‌الدین و معابر کوی مهدیس نیز همچون دو سال گذشته با جدیت ادامه پیدا کرد و در حال حاضر نیز عملیات آسفالت خیابان کروشات سه یکی از خیابان‌های مهم واقع در کوی سیاحی در منطقه شش شهرداری اهواز آغاز شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز ادامه داد: طول خیابان کروشات یک کیلومتر و عرض آن ۲۴ متر است که در ابتدا زیرسازی ۴۰ سانتی‌متری با حجم ۹۶۰۰ مترمکعب انجام شده و در حال حاضر نیز عملیات آسفالت آن به مساحت ۲۴ هزار مترمربع در حال انجام است‌.

مراد حسینی تصریح کرد: با توجه به سرعت اجرای پروژه، عملیات آسفالت این خیابان با استفاده از ۳۹۰۰ تن آسفالت به پایان می‌رسد و یکی از پرمطالبه‌ترین درخواست‌های ساکنان منطقه پاسخ داده شده است، با این حال تلاش ما برای توسعه کیفیت معابر و بهبود وضعیت شهر ادامه داد.

کد خبر 751624

دیگر خبرها

  • تداوم اجرای نهضت آسفالت در نواحی کم‌برخوردار اهواز
  • بازداشت سارق پل های عابر پیاده در جنوب تهران
  • شناسایی پیکر شهید رحیم هژبر قشونی
  • ضرورت شناسایی و تعریف فناوری نرم حلال
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • ‌اعلام حداکثر سرعت مجاز در معابر شهری شیراز
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی