Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن از تیم داوری دیدار تیمش برابر فولاد به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، رحمان رضایی،‌ سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر فولاد اظهار کرد: نمی‌دانم چه بگویم. حتی کسی که فوتبال را نمی‌فهمد وقتی صحنه پنالتی برای فولاد را ببیند، می‌فهمد خطا بیرون از محوطه جریمه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خطا یک متر و نیم خارج از محوطه بود اما بازیکن خودش را به درون محوطه پرت کرد و داور هم پنالتی گرفت. در صحنه قبلش هم بازیکن فولاد توپ را با دست می‌زند و توپ بعد از برخورد با بازیکن ما به بیرون می‌رود و داور کرنر اعلام می‌کند. ما از ۵۰ متری این صحنه را دیدیم، چطور داور کنار از ۲۰ متری این صحنه را ندید؟ مگر می‌شود؟ این بازی باید جدا بررسی شود. هر مرجعی که مسئول است باید به این بازی رسیدگی کند. به این راحتی نمی‌شود پنالتی گرفت. این لیگ برتر است؟ من خنده‌ام می‌گیرد که به این شکل و ۴۰ ثانیه قبل از پایان بازی این پنالتی را اعلام می‌کنند.

او ادامه داد: اصلا سه امتیاز را به حریف می‌دادید و بازی نمی‌کردیم. اینطوری راحت‌تر بودیم و کسی هم خسته نمی‌شد. آقای داوری که از ۲۰ متری صحنه‌ها را نمی‌بینید، چرا خطای پرتاب‌ها اوت حریف را نمی‌گرفتید؟ به این راحتی حق ما را می‌خورند. اتفاقی که سال قبل هم افتاد و نزدیک به ۱۰ امتیاز از ذوب‌آهن گرفته شد. امسال هم همان مسیر را می‌روند و این به هیچ‌وجه قبول نیست. چرا این همه تدارک ببینیم؟ بشینیم همین‌جا و امتیازات را تقسیم کنیم. چرا تمرین کنیم؟ من خواهشم این است که هر مرجع قضایی که می‌تواند این موضوع را پیگیری کند، این کار را بکند. شما صحنه را به ۱۰ داور نشان بدهید. چطور داور نمی‌بیند که خطا بیرون از محوطه بوده است. متاسفم که این اتفاقات در لیگ برتر رخ می‌دهد. 

رضایی درباره گلزنی شنانی پس از ورود به زمین هم گفت: شنانی در آن پست خیلی خوب می‌تواند کار کند و شماره ۱۰ فوق‌العاده‌ای است ولی کمی هماهنگی لازم دارد و کمی از لحاظ بدنی عقب بود. از وقتی به زمین رفت جریان بازی ما متحول شد و کارهای ترکیبی انجام داد. او نشان داد بازیکن قابلی است. امیدوارم از لحاظ بدنی بهتر شود و بتوانیم از کیفیت‌های فنی او استفاده کنیم. 

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که برنامه تیمش بعد از دریافت گل زودهنگام چه بود هم توضیح داد: وقتی گل خوردیم ایمان داشتم که می‌توانم بازی را ببرم چون تیم حریف فقط زیر توپ زد و ما بعد از اینکه گل خوردیم کمی عجول بودیم اما در نیمه دوم از طریق پاس‌های عمقی بازی را در دست گرفتیم. باز هم می‌توانستیم بهتر باشیم. نیاز به کار و تمرینات بیشتری داریم. گل اول کمی تیم ما را غافلگیر کرد اما تیم خودش را پیدا کرد.

رضایی درباره بازی دادن به عکاشه در دفاع راست هم بیان کرد: عکاشه بازیکن جوانی است و باید رشد کند. علی دشتی دو هفته قبل مصدوم شد و ما چاره‌ای نداشتیم.

او درباره وضعیت بیدوف هم گفت:‌ او کمی دیر به تیم اضافه شد و در هفته سوم تمرینات به تمرینات آمد. ما مهاجم نداشتیم و شرایط برای ما فراهم نبود تا بازیکن جذب کنیم مگر از لیگ یک یا بازیکنان آزاد. روی بیدوف فشار آوردیم تا زودتر آماده شود. خوشبختانه در نیمه دوم بدنش راه افتاد. فکر می‌کنم مصدومیت خاصی نداشته باشد و به خاطر خستگی نتوانست بازی کند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ برتر فوتبال ایران تيم فوتبال ذوب آهن رحمان رضایی تيم فوتبال فولاد خوزستان استانی ورزشی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی

 سرمربی فولاد خوزستان دوباره در رقابتی قرار گرفته که در گذشته آن را چند بار تجربه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی به‌عنوان یکی از سرمربیان باتجربه فوتبال ایران که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را نیز دارد، در سال‌های گذشته هروقت به‌عنوان یک مربی شوک کار را دست گرفته موفق بوده است.

او طی سال‌های قبل در پیکان و نفت آبادان در شرایطی عجیب و غریب در راس کادرفنی قرار گرفت و توانست به شکلی معجزه‌وار این دو تیم را در لیگ برتر حفظ کند. چند هفته قبل مدیران باشگاه فولاد خوزستان هم با علم به رزومه ویسی در حفظ تیم‌های دیگر به سراغ او رفتند که بتوانند تیم مطرح لیگ برتر را از شرایط موجود نجات بدهند و در لیگ برتر بمانند.

ویسی که مدت زیادی نیست هدایت فولاد را برعهده گرفته، حالا در پایین جدول برای نیفتادن تلاش می‌کند؛ او دیروز تیمش را مقابل آلومینیومی در اراک به میدان فرستاد که چند روز قبل پرسپولیس را از جام حذفی کنار زده بود، اما فولادی‌ها نمایش خوبی داشتند و در نهایت هم با وجود شرایط جوی نامساعد توانستند یک امتیاز از این میدان سخت دشت کنند.

سرمربی فولاد روز گذشته در کنار زمین سعی داشت با آرامش شاگردانش را هدایت کند. ویسی که بارها با تیم‌های مختلف توانست از بحران عبور کند، تجربه این روزهای سخت را برای فولاد دارد و به جنگ روانی و استرس‌های موجود در این فضا عادت کرده است. او حالا تیمش را برای 5 بازی پایانی لیگ برتر آماده می‌کند و امیدوار است از این مسابقات امتیازات لازم را کسب کند و در جدول بالا بیاید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال