Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-05@23:55:11 GMT

تولد نوزاد ۶ کیلو و ۲۵۰ گرمی در اردکان یزد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۱۰۳۴

صراط: دکتر عادله ذبیحی افزود: با لطف خدا و همت مجموعه این بخش، مادر این نوزاد، زایمان خوبی داشت و هم اکنون وضع جسمانی مادر و نوزاد مساعد می‌باشد.

به گزارش ایرنا، وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مادر فقط اوایل بارداری خود به پزشک مراجعه کرده علت دقیقی از افزایش وزن نوزاد در دست نیست، اما عواملی، چون دیابت بارداری و اضافه وزن بیش از حد مادر در دوران بارداری می‌تواند منجر به اضافه وزن نوزاد شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر ذبیحی با اشاره به این که نهمین فرزند این مادر ۳۳ ساله به دلیل بزرگی سر به صورت سزارین به دنیا آمده در حالی که هشت زایمان قبلی وی به صورت طبیعی بوده است، گفت: این مرکز پس از شروع طرح تحول سلامت، اقدامات موثری در زمینه افزایش سلامت مادران و ترویج زایمان ایمن انجام داده و تاکنون دو مرتبه به عنوان بیمارستان برتر درسطح کشور معرفی شده است.

بیمارستان ضیایی درحال حاضر بااینکه به عنوان دومین مرکز درمانی در استان یزد، بیشترین بستری شدگان بیماران کروناییرا داراست توانسته محیطی امن و ایمن را برای مادران باردار و نوزادان ایجاد کند.

شهرستان ۱۰۵ هزار نفری اردکان که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهر‌های عقدا، احمدآباد و اردکان است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: یزد نوزاد اردکان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت یافتن زندگی در چهارچرخ امداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی از دنیا آمدن نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ گیلی خبر داد.

ایران نژاد گفت: در ساعت ۸:۳۰ جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ طی تماس تلفنی با واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ استان مبنی بر شروع درد‌های زایمانی خانمی ۲۶ ساله در روستای امان آباد، بلافاصله همکاران پایگاه اورژانس گیلی به محل مأموریت اعزام شدند.

او افزود: هنگام رسیدن کارشناسان اورژانس بر بالین مادر باردار، بلافاصله مادر به داخل آمبولانس انتقال و اقدامات اولیه انجام و در حین اعزام ایشان به مرکز درمانی با توجه به آغاز فرآیند زایمان و با تلاش و تخصص کارشناسان اورژانس۱۱۵، نوزاد در آمبولانس متولد شده و به همراه مادر خود در سلامت کامل به مرکز درمانی آیت اله طالقانی منتقل شدند.

 

دیگر خبرها

  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • برگزاری رایگان کلاس‌های آمادگی برای زایمان در یزد
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • چگونه کودک باهوش‌تری داشته باشیم؟
  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب/نجات جان دو انسان توسط امدادگران
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان
  • نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد
  • حرکت یافتن زندگی در چهارچرخ امداد
  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر