Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:51:08 GMT

گذر از صفر و رسیدن به ۷۶ میلیون اشتراک اینترنت سیار

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۱۰۸۳

گذر از صفر و رسیدن به ۷۶ میلیون اشتراک اینترنت سیار

به گزارش ایرنا، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران، گزارشی با عنوان «ایران در مسیر هوشمندی» منتشر کرده است که در آن به وضعیت کیفیت اینترنت پرداخته است.

«حسین فلاح جوشقانی» امشب در توئیتر نوشت: کیفیت حق‌الناس است و ما وظیفه داریم، بر کیفیت اینترنت اپراتورها نظارت کنیم. رقابت بین اپراتورها باعث بهبود کیفیت خدمات آن‌ها می‌شود به همین دلیل گزارشی را منتشر کرده‌ایم که کاربران بتوانند با مطالعه آن و آگاهی کامل از کیفیت اینترنت، اپراتور خود را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش به بررسی وضعیت کیفیت اینترنت ایران در شش‌ماهه اول سال ۹۹ می‌پردازد و شفاف‌سازی وضعیت کیفیت اپراتورها، حفاظت از حقوق مصرف‌کننده، بهبود رقابت و ایجاد امکان حق انتخاب برای مشترکان پس از بررسی و مقایسه اپراتورها، هدف اصلی آن است.

معرفی اپراتورهای ارائه‌دهنده سرویس‌های ارتباطات ثابت و سیار، فناوری‌های اتصال به اینترنت در کشور، شاخص‌های سنجش کیفیت، تجربه مشتری و وضعیت آماری پهن باند کشور از بخش‌های مختلف این گزارش است.

بر اساس گزارش «ایران در مسیر هوشمندی»  تعداد مشترکین پهن باند ثابت کشور از ۵۸ هزار و ۳۱۰ اشتراک فعال در سال ۹۲ به بیش از ۹ اشتراک در سال جاری رسیده است.

این افزایش ضریب اینترنت در کشور در حوزه پهن باند سیار بیش از بقیه حوزه‌ها بوده، به شکلی که از اشتراک صفر در سال ۹۲ به بیش از ۷۶ میلیون اشتراک در سال ۹۹ رسیده است.

افزایش مشترکین، ضریب نفوذ اینترنت در کشور را نیز طی این هشت سال بالا برده است. بر همین اساس پهن باند ثابت از ۷.۶۳ درصد در سال ۹۲ به ۱۱.۲۸ درصد در سال جاری و ضریب نفوذ پهن باند سیار از صفر درصد در سال ۹۲ به ۹۱.۰۷ درصد در سال ۹۹ رسیده است.

برچسب‌ها اینترنت توییتر ایران حسین فلاح جوشقانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت توییتر ایران اینترنت توییتر ایران اخبار کنکور کیفیت اینترنت سال ۹۲ درصد در سال پهن باند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رییس جمهور و مردم این کشور ابراز امیدواری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • داروی ایرانی بهتر است یا داروی خارجی؟