Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-01@02:45:09 GMT

«ماهر الاخرس» احتمالا در روزهای آینده آزاد می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۱۱۰۳

«ماهر الاخرس» احتمالا در روزهای آینده آزاد می شود

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، «قدوره فارس» رئیس «نادی الاسیر» فلسطین (باشگاه اسرا)، شامگاه امروز (جمعه)، در گفت‌وگو با شبکه «المیادین» از احتمال آزاد شدن «ماهر الاخرس» اسیر فلسطینی خبر داد.
 
ماهر الاخرس، اهل شهرک «سیله الظهر» در شمال کرانه باختری است که در اعتراض به بازداشت بدون تفهیم اتهام خود (بازداشت اداری) و همچنین درخواست برای آزادی خود و دیگر زندانیان بازداشت اداری، بیش از صد روز است در اعتصاب غذا به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
طبق گزارش شبکه المیادین، رئیس نادی الاسیر در ارتباط با این اسیر فلسطینی گفت: «وضعیت اسیر الاخرس بشدت خطرناک است و در حال حاضر تلاش‌هایی صورت می‌گیرد که امیدواریم در ارتباط با پرونده او به موفقیت برسد».
 
قدوره فارس در ادامه گفت: «تلاش‌هایی صورت می‌گیرد و امیدواریم در آینده‌ای بسیار نزدیک به آزادی اسیر الاخرس منجر شود».
 
فارس همچنین گفت: «تلاش‌هایی که صورت گرفته [در ارتباط با پرونده]، به پیشرفت‌هایی رسیده است و تنها دست یابی به یک توافق باقی مانده که سزاوار  اسیر الاخرس و آزادی او باشد».
 
گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و جهاد اسلامی هشدار داده بودند، چنانچه اتفاق بدی برای ماهر الاخرس رخ دهد، این گروه‌ها علیه رژیم صهیونیستی دست به کار خواهند شد.
 
پیشتر، ماهر الاخرس در مصاحبه‌ای با تشکر از حمایت جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با مسئله فلسطین گفته بود: «موضع جمهوری [اسلامی ایران]، شرافتمندانه است بطوری که نه از جانب کشورهای عربی نه از جانب کشورهای اسلامی و نه از کشورهای جهان شاهد چنین موضعی نبوده‌ایم. ممنون از آنها».
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: ماهر الاخرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات جام تختی کشتی آزاد در روزهای سوم و چهارم خردادماه به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد. پیش از این مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی لارستان فارس برگزار شود اما به دلیل تغییر مکان مسابقات، این رقابت‌ها با یک هفته تعویق در اوایل خردادماه برگزار خواهد شد.

مسابقات جام تختی کشتی فرنگی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد. برخلاف سال‌های گذشته مسابقات جام تختی در این دوره جزء مسابقات چرخه انتخابی نخواهد بود.

کد خبر 6093234 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • حماس: اگر اسرائیل خواسته‌ها را برآورده نکند، آتش‌بسی نخواهد بود
  • تربیت نیروی ماهر در گرو ارتباط دانشگاه و صنعت
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • فضاپیمای رباتیک چین در روزهای آینده به ماه می‌رود
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست