Web Analytics Made Easy - Statcounter

جناب زاده که می گفت من آنم که رستم بود پهلوان، تا این جا بیست و پنج بار منت باز کردن پنجره بسته استقلال را سر هواداران گذاشته اما پنجره همچنان بسته است!

اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ ندهد، با همکاری وکیل وینفرد شفر، تا ساعتی دیگر پنجره بسته استقلال باز می شود تا احتمالا جناب زاده برای بار بیست و ششم منت باز کردن پنجره بسته را سر هواداران استقلال بگذارد! انگار این پنجره را هوادارن بستند و زاده موفق شده بازش کند!

 به گزارش طرفداری، حال و روز استقلال سوژه خنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار استقلال از گریه گذشته، شاعر می گفت:

 خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است / کارم از گریه گذشته است، بدان می خندم

 حال و روز استقلال همین است. لیگ بیستم شروع شده، دقت کنید، بیستم نه اول. آن لیگ اول بود که وقتی شروع شد ناصر حجازی درباره اش گفت: 

 کجای این لیگ حرفه ای است؟ فقط شماره پیراهن بازیکنان خارجی شده است!

آن لیگ اول حرفه ای بود و این لیگ بیستم حرفه ای است و درست در اولین شب دوره بیستم لیگ حرفه ای، مدیریت باشگاه استقلال یادآور یک مدیریت محلی و آماتوری است. در سطح محلات هم وقتی تیمی می خواهد روز بعد مسابقه بدهد، شب قبل سرمربی می داند کدام بازیکنان هستند و کدام یک قرار است نباشند اما محمود فکری الان در فاصله کمتر از بیست ساعت تا بازی اول تیمش هنوز نمی داند فردا با چه نفراتی می تواند به میدان برود.

 بر فرض که به خاطر لطف وکیل شفر، پنجره هم باز شود، فکری نفرات جدید را در تمرین آخر کنار نفرات قبلی هماهنگ کرده است؟ اصلا او می داند چه گُلی باید به سرش بزند؟

 این آشفته بازار استقلال ثمره مدیریت زاده و زاده هاست! مدیرانی که انگار استقلال را گروگان گرفته اند و نمی گذارند آب خوش از گلوی استقلال پایین برود.

 این شاهکارهای مدیریتی که معلوم نیست چرا باید همیشه در استقلال باشند و چه ثمره ای برای استقلال داشته اند که با رفتن شفر و استراماچونی و فرهاد و دیگران، همچنان باید بمانند، تا چه وقت قرار است به خدمت ادامه بدهند؟ هوادار استقلال اگر این خدمات را نخواهد، کجا باید پناه ببرد؟

 فتحی رفت، زاده هنوز هست... سعادتمند رفت، زاده هنوز هست... چرا؟ واقعا چرا؟ ثمره مدیریت این شاهکارهای خلقت غیر از فراری دادن استراماچونی، پراندن چند جام از دست استقلال و بستن پنجره نقل و انتقالات و ضرر و زیان مالی شدید به باشگاه، چه بوده است که همچنان باید بمانند و دمار از روزگار استقلال درآورند؟

 هفته پیش همین جناب زاده در تلویزیون ژست گرفت و سر هوادار منت گذاشت که پول شفر را داده و پنجره باز شده اما حالا همین امروز مشخص شده قسط آخر شفر تازه به حسابش نشسته است. اصلا بر فرض که داده باشد، منتش چیست؟ پنجره را خودتان بستید و خودتان هم باید بازش می کردید. نکند پنجره را هواداران استقلال بستند؟ نکند هواداران استقلال پول شفر را به موقع ندادند؟ اگر چنین است کوتاهی طرفداران استقلال را به لاکچری! ببخشید ولی لطفا این گروگان را آزاد کنید و به عرصه ای که در آن تخصص دارید، برگردید!

 فقط روی مان به دیوار، دور از جان شما؛ کدام عرصه؟ کدام تخصص؟

بیچاره استقلال!

 

همچنین بخوانید:

نامه تایید پول شفر به استقلال رسید، استقلال منتظر دستور فیفا

ترکیب احتمالی استقلال با پنجره بسته | بودن یا نبودن میلیچ!

واکنش وینفرد شفر به بیانیه استقلال: این بیانیه، توهین آمیز و پر از دروغ بود

بیانیه شدید اللحن باشگاه استقلال علیه وینفرد شفر

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پنجره بسته حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم

آفتاب‌‌نیوز :

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز شنبه به وقت محلی در حساب کاربری توییتر خود باا انتشار تصویری از دیدار خود با آویگیل ایدان ۴ ساله که توسط گروه‌های مقاومت فلسطینی آزاد شده است، نوشت: من تا زمانی که همه گروگان‌ها مانند ابیگل که توسط حماس از خانواده‌های خود جدا و به اسارت گرفته شده اند، به آغوش خانواده‌های خود باز گردند، آرام نخواهم گرفت.

رئیس جمهور آمریکا با مظلوم نمایی درباره اسرای اسرائیلی و نادیده گرفتن هزاران فلسطینی در بند اسرائیل افزود: به آن‌ها قول می‌دهم. به خانواده‌های آن‌ها قول می‌دهم

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: تنها راه بازگرداندن «گروگان‌ها»، مبادله اُسراست
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • پس لرزه‌های یک شکست
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود