Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حکمی از سوی رئیس شورای عالی استان‌ها، «سیدعبدالحمید احمدی» - معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان - به عنوان مشاور و عضو شورای راهبردی ورزش و سلامت شورای عالی استان‌ها منصوب شد.

به گزارش ایسنا، در حکم علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان‌ها آمده است:

جناب آقای سید عبدالحمید احمدی

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان

سلام علیکم

با عنایت به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان « عضو شورای راهبردی ورزش و سلامت» منصوب می‌گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به خداوند منان و پیروی از مکتب انسان‌ساز اسلام و نصب العین قرار دادن رهنمودهای امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتقاءجایگاه شوراهای اسلامی منشاء تحولات، خدمات موثر و مطلوب باشید.

علیرضا احمدی

رئیس شورای عالی استان‌ها»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شورای عالی استانها وزارت ورزش و جوانان شورای عالی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات

کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات به منظور تمهید برگزاری جلسه ۲۷ ام شورای اجرایی فناوری اطلاعات و بررسی وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی خدمات در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ، کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات به منظور تمهید برگزاری جلسه ۲۷ ام شورای اجرایی فناوری اطلاعات و بررسی وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی خدمات در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اعضای شورای اجرایی برگزار شد، وضعیت هوشمندسازی دستگاه‌های اجرایی مبتنی بر مصوبات جلسات ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شورای اجرایی و آیین نامه بند (ج) تبصره ۷ بودجه ۱۴۰۲ آیین نامه مربوطه بررسی شد.

همچنین وضعیت اجرا و آسیب شناسی پروژه‌های پیشران دولت هوشمند که در جلسه ۲۶ شورای اجرایی تصویب شده است مورد واکاوی قرار گرفت.
اعضای کمیسیون راهبردی اهم توجه به متناسب سازی برنامه‌های هوشمندسازی و تحول دیجیتال دولت با استعداد‌های ساختاری و سرمایه انسانی دستگاه‌ها در حوزه فناوری اطلاعات برای ارائه و تصمیم گیری در جلسه ۲۷ ام شورا تاکید داشتند.

دیگر خبرها

  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • شرکت بالغ بر ۱۶ هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • ادعای علیرضا بیگی از مخالفت احمدی نژاد با گشت ارشاد
  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» + جزئیات