Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  اتاق اصناف کرمانشاه به منظور عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص کنترل گرانی‌ها طی بیانیه‌ای آمادگی خود را اعلام کرد.

متن بیانیه اتاق اصناف کرمانشاه در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تسلط و اشراف حیرت‌انگیز مقام عظمای ولایت بر وضعیت معیشتی و دغدغه‌های اقتصادی ملت شریف و تأکید معظم‌له بر لزوم " کنترل گرانی‌ها در کشور" در بیانات ارزشمند ایشان در سالروز فرخنده میلاد حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی «ص» و امام جعفر صادق «ع»، باعث دلگرمی آحاد ملت شریف در این روز‌های دشوار گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دغدغه‌های خاطر مبارک معظم له و رهنمود‌های ارزنده ایشان، اتاق اصناف کرمانشاه را بر آن داشت که با صدور این بیانیه ضمن تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب، اعلام دارد که از تمام ظرفیت‌های قانونی خود برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای کاهش معضلات معیشتی مردم استفاده خواهد کرد و اصناف با تمام توان خود برای استحکام روزافزون پیوند تاریخی «ولایت فقیه» و «نهاد بازار» تلاش خواهد نمود؛ لذا اتاق اصناف کرمانشاه اعلام می‌دارد که همچون همیشه با استعانت از خداوند متعال آماده به کارگیری تمام امکانات و توانمندی‌های خود برای بهره‌مندی از رهنمود‌ها و اجرای فرامین مقام معظم رهبری در راستای کنترل گرانی‌ها بوده و در این مسیر خطیر از هیچ کوششی برای کاهش دغدغه‌های معیشتی مردم عزیز به عنوان صاحبان اصلی نظام فروگذار نخواهد کرد.

بی‌گمان اتاق و خانواده شریف اصناف کرمانشاه ضمن اهتمام مضاعف نسبت به نظارت و بازرسی‌های جدی و دقت در رعایت اصول مبتنی بر انصاف اسلامی در حوزه کسب و کار، بر آن است که تا حد ممکن از فشار اقتصادی ناشی از نوسانات قیمت‌ها بر اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر جامعه و دغدغه‌های ارزشمند معظم‌له در خصوص معیشت مردم بکاهد؛ لذا در این بیانیه به تمامی اتحادیه‌های محترم صنفی کرمانشاه تاکید می‌گردد تا با همت و کار مضاعف و بهره‌مندی از توانمندی‌های بسیج اصناف، ضمن بازرسی و نظارت مستمر و مؤثر بر واحد‌های صنفی تحت پوشش خود، کسبه محترم و شریف را نسبت به لزوم حرکت در این مسیر توجیه نموده و اجازه ندهند اندک افراد سودجو باعث خدشه‌دار شدن سابقه درخشان اصناف در راستای جلب رضایت ملت ولایتمدار شوند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصناف و بازاریان مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
خبر شهادت مظلومانه مرزبان وظیفه «فرزین بلیان» مدافع و حافظ امنیت و مرزهای ایران اسلامی، در حین انجام وظیفه در حفاظت از مرزهای کشور در شهرستان بانه کردستان، موجب تألم و اندوه فراوان شد.
بی شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست. آنانکه روایتگر حدیث ایثار، رشادت، بصیرت و وفاداری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند.
اینجانبان ضمن آرزوی رحمت و رضوان الهی برای شهید"فرزین بلیان" و دعا برای سلامتی همرزمان مجروح ایشان در این حادثه، شهادت این فرزند رشید استان کرمانشاه را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان، خانواده معظم، بازماندگان و مردم شریف و شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفته و امیدواریم دستگاه های مسئول، با اقتدار و قاطعیت این حادثه را بررسی و عامل یا عاملان آن را شناسایی و به دست قانون بسپارند.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

انتهای خبر/

کد خبر: 1229365 برچسب‌ها کرمانشاه ایثار وشهادت مرزبانی پیام تسلیت

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی