Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور انجام دیداری رسمی در هاوانا پایتخت کوبا به سر می برد، امروز (جمعه) از دو مرکز مطالعات پزشکی و دارویی از جمله «مرکز مطالعات پیشرفته CEA» و«مرکز مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی CIGB» بازدید به عمل آورد.

در جریان این بازدید روسا و مدیران این دو مرکز در ارتباط با پیشرفت های حاصله برای تولید انواع واکسن به خصوص واکسن کووید-۱۹ (کرونا) توضیحاتی را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مدیران وزارت بهداشت کوبا و مرکز «بیو فارما کوبا» نیز توضیحاتی در خصوص مراحل تولید انواع واکسن و همکاری های بیو فارما کوبا با انستیتو پاستور ارائه کردند.

طرف کوبایی آمادگی خود را برای همکاری در حوزه های تخصصی با طرف ایرانی اعلام کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران قرار است در مدت حضورش در هاوانا با وزیر خارجه کوبا و دیگر مقامات عالیرتبه این کشور دیدار و گفت و گو کند. ظریف پیش از کوبا سفری به ونزوئلا داشت و با مقامات این کشور دیدار کرد و درباره راه های گسترش روابط به رایزنی پرداخت.

وزیر امور خارجه پس از کوبا برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید بولیوی به این کشور سفر می کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ظریف تولید واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران

«کیلم دو تامبلا» نخست‌وزیر بورکینافاسو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره ارزیابی کشور ایران، اظهار داشت: از همان ابتدای ورود به ایران، از پیشرفت‌های کشور شما شگفت‌زده شدیم.     «دو تامبلا» تصریح کرد: در رسانه‌های خارجی، همان‌طور که می‌دانید، ایران را با تبلیغات منفی، معرفی می‌کنند.  نخست‌وزیر بورکینافاسو گفت: وقتی وارد ایران شدیم، دیدیم که یک کشور بزرگ و پیشرفته است.

دیگر خبرها

  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • افزایش حجم تجارت ایران و کوبا به بیش از ۲۴۳ میلیون دلار می‌رسد
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • مخبر: تهران علاقه‌مند به گسترش مناسبات خود با بورکینافاسو است
  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • انعقاد پیوند خواهرخواندگی میان دو بندر مهم ایران و کوبا
  • همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا