Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، حامیان «دونالد ترامپ» رئیس جمهور و نامزد جمهوریخواه انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا در حالی که برخی از آنها سلاح حمل می‌کردند، به سوی گروهی از تظاهرکنندگانی که به ادعاهای بی اساس ترامپ در مورد تقلب در انتخابات اعتراض می‌کردند، حمله ور شدند.

این اعتراض‌ها مسالمت آمیز بود، هرچند حامیان ترامپ گهگاه علیه این معترضان فریاد سر می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است که ترامپ مدعی دزدیده شدن آرا شده است، بدون آنکه هیچ شواهدی دال بر تقلب ارائه دهد.

در ایالت آریزونا نیز که رقابت میان دو نامزد به شدت تنگاتنگ است، حامیان «جو بایدن» و ترامپ در محوطه بیرونی کمیته انتخاباتی بخش ماریکوپا در شهر فونیکس با یکدیگر درگیر شدند.

چندین گروه راست گرا و کاملاً مسلح نیز در محلی که کارکنان کمیته انتخاباتی در حال شمارش آرا بودند، جمع شدند؛ اما به رغم تشدید تنش‌ها معترضان همچنان از توسل به خشونت خودداری کردند.

کد خبر 5065060

منبع: مهر

کلیدواژه: جو بایدن دونالد ترامپ ایالات متحده امریکا درگیری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 دونالد ترامپ عراق ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی فرانسه جو بایدن فلسطین توهین به پیامبر امانوئل ماکرون ویروس کرونا انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا عربستان سعودی لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری انجام شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • تشدید اعتراض حامیان فلسطین در مراکز آموزش عالی آمریکا
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان