Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مهاجم 34 ساله رم به ویروس کرونا مبتلا شده است و بدین ترتیب بازی با ایران را از دست داد.
به گزارش آریا، ادین ژکو، کاپیتان آاس رم در اینستاگرام خود اعلام کرد که به ویروس کرونا مبتلا شده است. ادین ژکو در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که تست کرونای او مثبت شده است و اکنون علائمی ندارد و در قرنطینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به فرا رسیدن بازی های ملی، ادین ژکو ممکن است فقط بازی یکشنبه آاس رم مقابل جنوا را از دست بدهد. از طرفی او به طور قطعی بازی های ملی ماه نوامبر مقابل ایران، هلند و ایتالیا را از دست می دهد.
تیم ملی ایران در حالی چند روز دیگر در یک مسابقه دوستانه به مصاف بوسنی خواهد رفت که دقایقی پیش مشخص شد ستاره خط حمله این تیم و البته بهترین بازیکن آنها یعنی ادین ژکو به کرونا مبتلا شده است. پس از این که ساعاتی پیش باشگاه فیورنتینا اعلام کرد ستاره اسپانیایی این تیم یعنی خوزه کایخون به کرونا مبتلا شده، حالا مهاجم گلزن و بوسنیایی باشگاه رم نیز تایید کرده که تست کرونایش مثبت شده است و باید دوران قرنطینه را پشت سر بگذارد.
ادین ژکو در صفحه شخصی خود در اینستاگرام پیرامون این موضوع نوشت: " سلام بر همه. متاسفانه آزمایش کرونای من مثبت شده است و همانطور که می دانید من باید به گذراندن دوران قرنطینه احترام بگذارم. من می‌خواهم به همه کسانی که مرا می شناسند اطمینان می‌دهم که علائم خاصی ندارم. برای چند روز مجبور هستم که از هم تیمی های خود دور باشم اما با ذهن و قلب خود برای بازی روز یکشنبه در کنار آنها خواهم بود. "
با این تفاسیر ادین ژکو دیدار برابر جنوا را به دلیل ابتلا به کرونا از دست خواهد داد و نمی‌تواند تیم ملی کشورش را هم برای بازی های ملی همراهی کند. این بدان معنا خواهد بود که کاپیتان تیم ملی بوسنی و بهترین بازیکن این تیم در دیدار دوستانه برابر تیم ملی ایران حضور نخواهد داشت.
دیدار دوستانه بین دو تیم بوسنی و ایران در تاریخ 12 نوامبر (پنج شنبه 22 آبان ماه) برگزار خواهد شد. همچنین سرمربی بوسنی برای این مسابقه از 32 بازیکن دعوت کرده که شش نفر از آنها در لیگ خود این کشور به میدان می‌روند. دوشان بایویچ، سرمربی بوسنی، درباره لیست اعلامی و تقابل دوستانه با تیم ملی ایران گفت: " ما می‌خواهیم به بازیکنان حاضر در لیگ داخلی فرصت دهیم و فکر می‌کنم که بازی با ایران فرصت مناسبی برای این موضوع خواهد بود. این مسابقه می‌تواند به افزایش رقابت در تیم کمک کند. ما طی هفت روز سه مسابقه انجام خواهیم داد بنابراین امیدواریم که همه بازیکنانمان را در اختیار داشته باشیم."
روبرتو مانچینی، سرمربی 55 ساله تیم ملی ایتالیا نیز نمی تواند این تیم را در بازی های ملی پیش رو همراهی کند. به نقل از اسکای ایتالیا، فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد تست کرونای روبرتو مانچینی، سرمربی آتزوری مثبت شده است اما او علائمی از بیماری ندارد و در خانه اش در شهر رم، قرنطینه شده است. تیم ملی ایتالیا در بازی های ملی ماه نوامبر ابتدا در دیداری دوستانه برابر استونی قرار می گیرد و سپس در لیگ ملت های اروپا باید به مصاف بوسنی و لهستان برود. در صورتی که تست کرونای روبرتو مانچینی طی روزهای آینده منفی نشود، او نخواهد توانست روی نیمکت تیم ملی ایتالیا بنشیند و در این صورت آلبریگو اوانی، دستیار مانچینی هدایت تیم ملی ایتالیا را در بازی های پیش رو عهده دار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ژکو ویروس کرونا باشگاه رم تیم ملی بوسنی تیم ملی ایتالیا کرونا مبتلا شده بازی های ملی مثبت شده تست کرونای ادین ژکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه

دو ستاره تیم هالک بانک بعد از قهرمانی در ترکیه از تیم‌شان خداحافظی کردند.

به گزارش ایسنا، فصلی که گذشته برای هالک بانک آنکارا بسیار خوب سپری شد. این تیم نه تنها قهرمان ترکیه شد، بلکه عنوان قهرمانی در جام حذفی ترکیه را نیز به دست آورد. هالک بانک در ادامه در لیگ قهرمانان اروپا  به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت ولی در این مرحله برابر  لوبه سیویتانوا ایتالیا شکست خورد و مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان را در رده چهارم به پایان برد.

بعد از پایان فصل یک زلزله کوچک در این تیم ترکیه‌ای رخ داد و مهمترین بازیکنان هالک بانک جدا شدند. ابتد اسلوبودان کواچ (سرمربی سابق تیم ملی ایران) از این تیم رفت و در ادامه اروین انگاپت و نیمیر عبدالعزیز از تیم خداحافظی کردند.

نیمیر عبدالعزیز ستاره اصلی تیم قهرمان ترکیه بود. در بسیاری از مسابقات، نتیجه تیم به روحیه و شرایط آمادگی این بازیکن بستگی داشت. با این حال، مهاجم هلندی تصمیم به تغییر تیم گرفت. حدس زده می‌شود که او این بار راهی لیگ ژاپن شود. او در گذشته در لیگ‌های هلند، فرانسه، ایران، ایتالیا و حتی پلاس لیگا بازی کرده است.

اروین انگاپت نیز پیش از این در لیگ های فرانسه، ایتالیا، روسیه، ایران و حتی قطر بازی کرده بود. او قرار است راهی لیگ روسیه شود و باشگاه جدید او لوکوموتیو نووسیبیرسک خواهد بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین