Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@03:40:33 GMT

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۱۷۴۵

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام در بازدید از کارخانه اکسیژن سازی دره شهر گفت: راه اندازی این کارخانه نیاز به یک کار جمعی دارد؛ مشکلات این واحد تولیدی با همکاری مسوولین و تلاش مدیریت کارخانه قابل حل است.

وی افزود: با راه اندازی این واحد تولیدی علاوه بر رفع مشکل تهیه اکسیژن استان، اشتغالزایی خوبی انجام خواهد گرفت و با رفع موانع و مشکلات، این کارخانه ظرف یک ماه قابل راه اندازی است که متاسفانه زمینه این کار فراهم نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان‌های سیاه کرونا در ایلام به سه مورد افزایش یافت

جمیل صادقی‌فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: تعداد شهرستان‌های با وضعیت سیاه از نظر شیوع کرونا به سه مورد افزایش یافت و بر اساس آخرین بررسی‌های به عمل آمده شهرستان چرداول نیز به لیست شهرستان‌های با وضعیت سیاه این استان اضافه شد.

وی افزود: اکنون شهرستان‌های ایلام، ایوان و چرداول در وضعیت سیاه کرونا قرار گرفته‌اند و شهرستان‌های دره‌شهر، دهلران، مهران، آبدانان، ملکشاهی، سیروان و بدره در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند و تنها شهرستان هلیلان در این استان در وضعیت زرد قرار دارد.

آزمون‌های عملی گواهینامه رانندگی از فردا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی 

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: آزمون‌های عملی و مهارتی از متقاضیان گواهینامه رانندگی فردا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی درسراسر استان از سرگرفته می‌شود. 

وی افزود: با توجه به مجوز صادر شده از پلیس راهور ناجا از فردا مجددا آزمون عملی گواهینامه رانندگی از هنرجویان در دستور کار قرار می‌گیرد.

 مرز مهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال است

روح‌الله غلامی مدیر کل گمرک استان ایلام گفت: مرز رسمی و بین‌المللی مهران با رعایت تمامی پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی برای انجام مبادلات مرزی با تجار عراقی فعال است.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا هم‌اکنون قرنطینه‌های بهداشتی در مرز مهران فعال است و تیم‌های بهداشتی در این مرز برای غربالگری و پایش افراد آلوده و انجام اقدام‌های پیشگیرانه برای مقابله با بیماری‌ها حضور دارند.

انتهای پیام/ 9708

 

منبع: فارس

کلیدواژه: استان ایلام ایلام پلیس راهور دره شهر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری