Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:35:20 GMT

دو بازیکن جدید به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوستند

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۱۷۷۰

دو بازیکن جدید به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوستند

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت عصر جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سیدعلی یحیی زاده مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال نیروی زمینی تهران با توافق با مسئولان باشگاه سپیدرود رشت و با عقد قراردادی، به این تیم  پیوست.

رادنی دیدار افزود: یحیی زاده به جز نیروی زمینی سابقه عضویت در تیم های فوتبال شهرداری آستارا، شهرداری فومن، رهپویان رضوانشهر، امید داماش و پاس گیلان را نیز در کارنامه دارد و با توجه به عقد قرارداد جدید، در فصل جاری باید با پیراهن تیم سپیدرود در رقابت های لیگ دسته دوم حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مهاجم گلزن گیلانی متولد ۱۳۶۹ در شهرستان فومن است و در نیم فصل نخست لیگ دسته دوم ۹۶-۹۷ موفق شده بود عنوان آقای گلی را با شهرداری فومن بدست آورد.

وی در ادامه به جذب بازیکن دیگری نیز اشاره و بیان کرد: نیما پاکدل بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری آستارا با توافق با مسئولان باشگاه سپیدرود رشت ، به عضویت این تیم درآمد تا سپیدرودی ها با دومین بازیکن جدید خود نیز، قرارداد ببندند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: پاکدل که در پست مهاجم و وینگر بازی می کند، به جز شهرداری آستارا سابقه بازی در تیم های شهرداری فومن، فولاد نوین اهواز و خوشه طلایی ساوه را نیز در کارنامه خود دارد.

دیدار تصریح کرد: دور جدید تمرینات تیم فوتبال سپیدرود رشت بنا به دستور مهدی آقازاده مدیرعامل جدید این باشگاه آغاز شده و تمربنات آماده سازی سرخپوشان رشتی زیرنظر سهیل حق شناس سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت دنبال می شود.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته اول کشور قرار داشت سرانجام با قرار گرفتن در رتبه هفدهم جدول ۱۸ تیمی این مسابقات، به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور فوتبال سپیدرود رشت باشگاه سپیدرود رشت تیم فوتبال لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: یک بازیکن فوتبال ذوب آهن و دو تماشاگر تراکتور توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی افزود: در جریان مسابقه فوتبال دو تیم ذوب آهن و تراکتور تبریز بازیکن گرجستانی ذوب آهن بدلیل ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تراکتور خبر داد و افزود: مرد ۴۷ ساله بدلیل عارضه قلبی ومرد ۳۵ ساله بدلیل هیجانات تحت مراقبتهای درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و شهید مدنی منتقل شدند.

کد خبر 6089547

دیگر خبرها

  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است