Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس شهر فیلادلفیا محل نزدیک مرکز شمارش آرای ریاست جمهوری آمریکا را به دلیل دریافت تهدید بمب‌گذاری تخلیه کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پلیس فیلادلفیا پس از دریافت یک تماس تلفنی مبنی بر وجود بمب در اطراف یکی از مراکز شمارش آرا در این شهر، محل اعلام شده را محاصره و اقدام به تخلیه ساکنان آن کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

رسانه‌های آمریکایی در این باره گزارش دادند که پلیس فیلادلفیا روز جمعه پس از دریافت گزارشی درباره وجود بمب در نزدیکی یکی از مراکز شمارش آرا، فورا اقدام به تخلیه ساکنان آن کرده است.

پلیس فیلادلفیا گزارش داد که نیروهای امنیتی روز جمعه، دو تماس تلفنی از یک شخصی که ادعا می‌کرد قرار است بمبی در اطراف یکی از مراکز شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری منفجر ‌شود، دریافت کردند.

پلیس اعلام کرده که دو تماس درباره تهدید این بمب‌گذاری دریافت کرده است و محلی که اعلام شده نزدیک مرکز شمارش آرای انتخابات روز سه شنبه ریاست‌جمهوری بوده است.

نیروهای امنیتی ساعاتی بعد از این تماس تلفنی از طریق سگ‌های آموزش دیده عملیات جستجو را آغاز کردند، اما بمبی کشف نشده است.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جوزف بایدن دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا جوزف بایدن دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم

تین نیوز

آزاد راه مراغه- هشترود یکی از مهمترین پروژه های جاده ای آذربایجان شرقی است که شمارش معکوس برای اتمام آن به صدا درآمده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در حضور بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه مراغه - هشترود باید در روز مقرر افتتاح شود.

 

حجم ویدیو: 36.44M | مدت زمان ویدیو: 00:01:59 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • دانشگاه ایلینوی دانشجویان را به بازداشت و تعلیق تهدید کرد
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • بازیگر ایرلندی برای حمایت از فلسطین تهدید شد/ خطر شغلی در پیش است
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل