Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@19:16:04 GMT

تعطیلی آموزش تمامی مدارس استان بوشهر تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۲۰۲۷

آفتاب‌‌نیوز :

مجید اجرایی جمعه شب افزود: بر این اساس از تاریخ ۱۷ تا ۲۴ آبان آموزش‌های حضوری(رسمی، کلاس های تقویتی، فوق برنامه و آموزشگاه‌های علمی آزاد) و آزمون های حضوری در همه مدارس استان در مدت یادشده تعطیل است‌.

وی بیان کرد: حضور و فعالیت کادر اداری و آموزشی نیز به تشخیص مدیران مدارس به گونه‌ای که واحدهای آموزشی تعطیل نباشند انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرایی ادامه داد: در این مدت، آموزش های مجازی در همه شهرستان‌ها و مناطق برقرار است تا خللی در روند آموزش دانش آموزان صورت نگیرد.

صبح امروز تعطیلی مدارس تنها برای شهر بوشهر لحاظ شده بود که در تصمیم ستاد استانی کرونا تعطیلی به کل مدرسه‌های استان تعمیم داده شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استان بوشهر تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد

مدیریت بحران استان یزد به دلیل شدت بارش‌های امروز، تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد را برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت غیرحضوری و تعطیل اعلام کرد. - اخبار استانها -

محمدعلی ملک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به اینکه جلسه ستاد مدیریت بحران استان یزد به ریاست استاندار دقایقی قبل برگزار شد اظهار داشت: به دلیل بارش‌های باران، ستاد مدیریت بحران استان یزد تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت را غیرحضوری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میزان بارندگی در شهر یزد بسیار شدید بود و در بسیاری از خیابان‌ها ‌روان‌آب جاری شده و تیم‌های عملیاتی و اجرایی در حال ارائه خدمات برای رفع آب گرفتگی‌ها هستند.

در نقاط مختلف استان یزد هم شدت بارندگی سبب شد که سیلاب جاری شود به گونه‌ای که در بسیاری از مسیرهای روستایی، تردد با مشکل مواجه شد و برخی از مسیرها برای ساعاتی مسدود شدند.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • ‏‬زورآزمایی «شنبه» و «پنجشنبه» بر سر تعطیلی
  • همه جا نه، در این یک فقره اما حق با بهروز افخمی بود!
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد