Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@16:41:01 GMT

پولشویی الکترونیکی در ژاپن 3 برابر شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۲۰۴۵

پولشویی الکترونیکی در ژاپن 3 برابر شد

به گزارش افکارنیوز،

آژانس پلیس ملی ژاپن روز پنجشنبه اعلام کرد که سال گذشته نزدیک به 4000 مورد مشکوک به پولشویی گزارش شده که بیشتر آنها مربوط به انتقال پول الکترونیکی بوده است.

3913 مورد پولشویی توسط اپراتورهای خدمات انتقال وجوه غیر بانکی در سال 2019 گزارش شده که تقریباً 3 برابر رقم ثبت شده در سال 2018 یعنی 1391 مورد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آژانس دلیل گسترش پولشویی الکترونیکی را گسترش سریع خدمات پرداخت پول الکترونیکی دانست که به مردم امکان می دهد نقل و انتقالات را به راحتی و با هزینه خدمات کمتری انجام دهند و اضافه کرد که پلیس به طور فزاینده ای مراقب چنین جرائمی خواهد بود.

این آژانس پس از تجزیه و تحلیل 6586 مورد مشکوک به پولشویی که شامل خدمات پول الکترونیکی بین سال های 2017 و 2019 می شود، متوجه شد که 904 مورد به انتقال مکرر پول پس از واریز زیاد به بسیاری از حساب ها مرتبط می شود در حالی که در 581 مورد انتقال مکرر پول به خارج از این کشور طی مدت زمان کوتاه صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، در ژاپن به طور فزاینده ای از خدمات پول الکترونیکی در ارتکاب جرم استفاده شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پولشویی پولشویی الکترونیکی پول الکترونیکی ژاپن ژاپن پولشویی پول الکترونیکی پولشویی الکترونیکی پول الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۲۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان، خبر داد.

بر اساس این گزارش، ناوگان اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که ساعت ۲۰:۳۰ امروز، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می‌شود، با اختصاص اتوبوس‌های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، منتقل می‌کنند.

همچنین عوامل نظارتی این شرکت در محل مستقر خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال آخرین تماشاگر، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌کنند.

کد خبر 6098396

دیگر خبرها

  • توافق شخصی چلسی با مسینیو
  • ارایه خدمات دولتی از خرداد به دارندگان مجوزهای کاغذی ممنوع است
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان
  • ممنوعیت ارائه خدمات به دارندگان مجوزهای کاغذی در استان مرکزی
  • هرج و مرج و ازدحام غیرمعمول در برخی فرودگاه‌های انگلیس
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • برای استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز جرایم سنگینی تا بیش از ۱۰۰ برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده
  • آمار بالای حیوان گزیدگی در اردبیل
  • شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم | تسلیم شدن در برابر حماس شکست فاجعه بار برای اسرائیل است