Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانه وزنه برداری اصفهان بهسازی شد

رییس هیات وزنه برداری اصفهان از بهسازی و نوسازی خانه وزنه برداری این شهر با هدف بهبود فعالیت‌ها و ارتقا این رشته ورزشی خبر داد.

حمید محمدی اظهارداشت: از آنجا که بیش از ۹ سال از آغاز فعالیت خانه وزنه برداری اصفهان می‌گذشت بخش قابل توجهی از این مجموعه به علت خرابی و یا نبود تجهیزات کافی نیاز به مرمت و نوسازی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خانه وزنه برداری اصفهان از دو طرف فضای مشترکی با زمین تمرین هیات‌های گلف و تیر و کمان دارد ادامه داد: بر همین اساس بهسازی محوطه بیرونی خانه وزنه برداری در دستور کار قرار گرفت که در پی آن دیواره‌های اطراف نوسازی شد و فضای سبز مجموعه هم با کاشت بیش از ۳۰ اصله نهال و افزون بر ۳۰۰ گل بهبود پیدا کرد.

هافبک شاهین بوشهر به ذوب‌آهن اصفهان پیوست

دانیال مومنی هافبک تیم فوتبال شاهین بوشهر با امضای قراردادی به تیم ذوب‌آهن اصفهان پیوست.

سرپرست باشگاه ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: مومنی، هافبک مهاجم فصل گذشته تیم شاهین بوشهر، سبزپوش شد و به ذوب‌آهن پیوست.

علی شجاعی افزود: این بازیکن با قراردادی دو ساله به تیم ذوب‌آهن ملحق شد.

مرضیه نیکخواه به تیم فوتبال بانوان ذوب آهن پیوست

مرضیه نیکخواه فوتبالیست لیگ بانوان کشور با امضای قراردادی به تیم ذوب آهن اصفهان پیوست.

میترا چین سری مدیر ورزش بانوان باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان گفت: تیم فوتبال بانوان این باشگاه به منظور تشکیل تیمی منسجم و حضور پرقدرت در لیگ آتی فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور مرضیه نیکخواه را به جمع سبزپوشان اضافه کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون در زمینه جذب بازیکن و تمرینات موفق بودیم افزود: نیکخواه فوتبالیست باتجربه لیگ بانوان کشور پیش از ظهر امروز در محل ستاد باشگاه حضور یافت و نسبت به عقد قرارداد خود با باشگاه ذوب آهن اقدام کرد.

دعوت ۳ کماندار سپاهانی به اردوی تیم ملی

سه کماندار سپاهانی در رشته های مختلف به اردوی تیم ملی تیر و کمان کشوردعوت شدند.

حمید باقری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان افزود: فدارسیون ملی تیر و کمان کشور اعلام کرد که سه ورزشکار از اعضای تیم تیراندازی با کمان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی اظهارداشت: بر اساس این گزارش، هادی نوری در رشته کامپوند و امین پیرعلی و همچنین امیر یزدانی در رشته ریکرو به اردوی تیم ملی تیر و کمان کشور دعوت شدند.

سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب آهن معرفی شد

محمدرضا رحیمی سرمربیگری تیم والیبال نشسته ذوب آهن اصفهان را برعهده گرفت.

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: قرارداد رحیمی با باشگاه ذوب آهن به مدت یک فصل است.

محمد مهدی رمضانی افزود: رحیمی دانش آموخته  کارشناسی ارشد مدیریت ورزش با گرایش استراتژی ورزشی است و مدرک بین المللی مربیگری والیبال نشسته را داردو از سال ۱۳۸۱ تا ۸۴ بازیکن و کاپیتان تیم ملی بوده است.

آزمایش کرونا بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن منفی شد

پزشک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: نتایج آزمایش کرونای مربیان ،کادر اجرایی و بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه منفی اعلام شد.

امیرحسین شریفیان پور افزود: روز گذشته همه بازیکنان مربیان و کادر اجرایی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان آزمایش کرونا دادند و  پاسخ آزمایش همه نفرات منفی شد و هیچ گونه مشکلی برای شرکت بازیکنان در مسابقات لیگ برتر  وجود ندارد .

وی گفت: کلیه عوامل اجرایی برگزار کننده مسابقات لیگ برتر در باشگاه ذوب آهن فردا مورد تست کرونا قرار می گیرند.

ذوب‌آهن میزبان رقابت لیگ‌برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور

رقابت‌های گروه ب لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور به میزبانی باشگاه ذوب آهن اصفهان برگزار می‌شود.

مدیر ورزش بانوان باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان افزود: این باشگاه میزبان رقابتهای  این گروه لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور"جام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" خواهد بود.

میترا چین سری اظهارداشت: برای کنترل و اجرای هر چه بهتر پروتکل های بهداشتی، رقابتهای لیگ برتر بانوان باشگاه های کشور به صورت متمرکز بین هشت تیم و در 2 گروه چهار تیمی به میزبانی یکی از باشگاه ها و در 2 گروه مجزا  برگزار می شود.

رحمان رضایی: هدف سربلندی تیم فوتبال ذوب‌آهن است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: هدف اصلی فوتبال ذوب آهن سربلندی این تیم و خوشحالی هواداران است که تلاش می‌کنیم بعد از هر بازی به آنان هدیه دهیم.

رحمان رضایی در نشست خبری مجازی قبل از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ برتر اظهارداشت: هواداران دلسوز تیم هستند و دوست دارند ذوب آهن از همه لحاظ بهترین باشد که اولویت نخست ما در فصل جاری راضی نگه داشتن آنان است.

بانوی دوگانه‌کار سپاهان اصفهان، قهرمان لیگ برتر کشور شد

فاطمه میربان، بانوی دوگانه‌کار سپاهان اصفهان، قهرمان مرحله نخست رقابت‌های لیگ برتر کشور شد.

حمید باقری مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: مسابقات لیگ برتر دوگانه بانوان کشور که به میزبانی شهر تبریز برگزار شد با کسب مقام دومی بانوان سپاهان به کار خود پایان داد.

حمید باقری افزود: فاطمه میریان عضو تیم دوگانه بانوان باشگاه سپاهان در این رقابت‌ها به مقام نخست دست یافت.

وی افزود: تیم ما تمرینات خوبی در چهل روز گذشته پشت سرگذاشت و در مجموع وضعیت بدنی بازیکنان خوب است  که متاسفانه از سه بازیکن مهرداد قنبری به دلیل محروم شدن، علی دشتی به علت مصدوم شدن و علی نوید زاده به لحاظ مسائل نظام وظیفه در بازی فردا نداریم.

تساوی سبزپوشان اصفهان در مصاف با فولاد خوزستان در فولادشهر

دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان ۲ بر ۲ مساوی شد.

دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان از ساعت ۱۶ :۳۰ دقیقه عصر امروز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد و در پایان با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی به پایان رسید.

این دیدار به دلیل تشدید بیماری کرونا بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران برگزار شد، در ابتدای نیمه نخست هر ۲ تیم یکدیگر را محک زدند و تیم ذوب آهن حملاتی را روی دروازه میهمان جنوبی خود تدارک دید که موفق به گلزنی نشد.

برچسب‌ها ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان اصفهان فوتبال بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان اصفهان فوتبال بانوان ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان اصفهان فوتبال بانوان اخبار کنکور بانوان باشگاه های کشور فوتبال ذوب آهن اصفهان وزنه برداری اصفهان ذوب آهن اصفهان گفت تیم فوتبال ذوب آهن خانه وزنه برداری اردوی تیم ملی باشگاه ذوب آهن فوتبال بانوان فولاد خوزستان تیم ذوب آهن تیر و کمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»

رئیس اداره ورزش همگانی و محلات شهرداری و رئیس دبیرخانه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی گفت: ویژه برنامه «ایرانی پهلوان» با حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در میدان تاریخی امام (ره) برگزار شد.

محسن رویگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ویژه برنامه ایرانی پهلوان به‌مناسبت گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در میدان تاریخی امام (ره) و با حضور بیش از ۱۲۰۰ ورزشکار برگزار و با استقبال بسیار خوبی از سوی شهروندان اصفهان روبه‌رو شد.

وی افزود: در ویژه‌برنامه ایرانی پهلوان تلاش بر این بود تا وجه پهلوانی ورزشکاران اصفهان در یک مکان تاریخی و پر مخاطب به نمایش گذاشته شود که این تلاش‌های بی‌وقفه با تلاش همکارانم در هیئت‌های ورزشی مثمر ثمر واقع شد.

رئیس اداره ورزش همگانی و محلات شهرداری و رئیس دبیرخانه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی با اشاره به هدف برگزاری ویژه‌برنامه پهلوان ایرانی گفت: با توجه به هم‌زمانی گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و هفته فرهنگی اصفهان، سعی بر این شد تا رشته‌های ورزشی‌ای که ریشه تاریخی و فرهنگی اصفهان را در بطن خود جا داده‌اند، در منظر عموم به نمایش گذاشته شوند تا شهروندان به‌ویژه نوجوانان و جوانان این شهر، به تاریخچه عظیم ورزشی شهر اصفهان پی ببرند و بتوان نهال شجاعت، انسانیت و میهن‌پرستی که اصلی‌ترین خصلت پهلوان است را در قلب آن‌ها نهادینه کرد.

رویگری با اشاره به دستاورد ویژه‌برنامه ایرانی پهلوان و ایجاد فضایی شاد در میدان تاریخی (ره) بیان کرد: در زمان برگزاری این ویژه‌برنامه، شور و حال بسیار شادی فضای میدان تاریخی امام (ره) را پر کرده بود، همچنین حضور پیشکسوتان و قهرمانان رشته‌های ورزشی نیز موجب ایجاد انگیزه رشادت و پهلوانی در نوجوانان شد.

وی با اشاره به تنوع رویدادها و برنامه‌های ورزشی در نکوداشت هفته فرهنگی اصفهان و روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای تصریح کرد: ویژه‌برنامه پیران گود، مسابقات مینی‌گلف و رویداد پیاده‌روی سحرخیزان اصفهان از جمله سایر برنامه‌های معاونت فرهنگی، ورزشی شهرداری است که شهروندان اصفهانی برای دستیابی به زمان و مکان دقیق این برنامه‌ها و رویدادهای دیگر، می‌توانند با عضویت در کانال اطلاع‌رسانی در پیام‌رسان ایتا به نشانی http://shahrvt@ از اخبار مطلع شوند.

کد خبر 748810

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۰ اردیبهشت
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»