Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شرق، مرد جوانی متهم است یک سال قبل وقتی برای گرفتن طلبش به محل زندگی دوستش رفته بود، با او درگیر شد و او را به قتل رساند.

مأموران کلانتری یکی از روستاهای اطراف تهران بهمن سال ۹۷ به راننده یک دستگاه وانت که در حاشیه روستا در حرکت بود، مشکوک شدند؛ اما راننده بدون توجه به هشدار مأموران به ‌سرعتِ ماشین افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌این‌ترتیب تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد و مأموران برای توقف وانت چند تیر هوایی شلیک کردند، اما راننده توانست در تاریکی شب بارانی بگریزد.

درحالی‌که مأموران به ردیابی راننده وانت پرداخته بودند، جسد مرد جوانی در حاشیه روستا پیدا شد. جنازه متعلق به یکی از اهالی روستا به نام بهروز ۳۷‌ساله بود. جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و یک روز بعد دختر او که ناپدیدشدن پدرش را به پلیس اعلام کرده بود، به سردخانه پزشکی قانونی رفت و جسد پدرش را شناسایی کرد.

مأموران پلیس بعد از چند روز راننده فراری وانت را ردیابی و بازداشت کردند. این مرد به نام فرهاد به قتل بهروز اعتراف کرد و گفت جسد دوستش را در قسمت بار وانت پنهان کرده بود که به محض روبه‌روشدن با مأموران فرار کرد.

با تکمیل پرونده، متهم در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. این مرد گفت به خاطر طلب ۹میلیون ‌تومانی دست به جنایت زده است.

متهم ادامه داد: مقابل خانه مقتول رفتم، دخترش گفت در باغ است. به سمت باغ حرکت کردم. وقتی داشتم می‌رفتم هوا به‌شدت بارانی بود. در راه دیدم مقتول به سمت خانه‌اش می‌رود. سعی کردم توقف کنم. ترمز ماشین نگرفت و به مقتول برخورد کرد. آسیبی به مقتول نرسید؛ اما او خیلی عصبانی شد و به سمتم حمله کرد.

وی افزود: او با بیل داشت من را می‌زد. من یک ضربه زدم تا بتوانم جلوی ضربات بعدی او را بگیرم. وقتی زخمی شد، سعی کردم او را سوار وانت کنم که به بیمارستان برسانم. همان موقع مأموران آمدند و از ترس فرار کردم. حتی کارشناسان تأیید کردند ترمز ماشین خراب است.

در نهایت با توجه به اینکه دو نفر از اولیای‌دم فرزندانِ پسر مقتول بودند که به سن قانونی نرسیده‌اند، دادگاه پرونده را به دفتر رئیس قوه قضائیه برگرداند تا با توجه به اینکه بچه‌ها قیمی ندارند و پدربزرگ آنها نیز شناسایی نشده است، از طرف دو فرزند پسر مقتول درخواست به دادگاه ارائه شود. این درحالی است که دختر مقتول درخواست قصاص کرده است.

کد خبر 562982 برچسب‌ها حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۲۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند

ایسنا/مازندران رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت دو متهم به قتل در شهرستان آمل خبر داد و افزود: متهمین پس از تشکیل پرونده قضایی، با صدور قرار مناسب به زندان معرفی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، عباس پوریانی در این خصوص اظهار کرد: طبق تحقیقات انجام شده، متهمین، بامداد روز حادثه وارد ویلایِ شخصیِ مقتول در یکی از روستاهای شهرستان بابلسر شده و مقتول که یک مرد ۵۲ ساله بوده را به قتل رساندند.

وی ادامه داد: متهمین در ادامه مقتول را با خودروی شخصی‌اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل و پس از رها کردن خودروی وی در پرتگاه از محل متواری شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران اظهار کرد: پس از کسب خبر، مامورین پلیس آگاهی با بررسی محل و نحوه سقوط و محل قرار گرفتن جسد متوجه ساختگی بودن تصادف شده و دریافتند محل فوت در مکان دیگری بوده است.

پوریانی افزود: با پیگیری‌های ویژه دادستانی شهرستان آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمین با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های پلیس، شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دو متهم به قتل و سه نفر دیگر که انگیزه‌های این قتل را فراهم کرده بودند، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمین صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کرده‌اند، انگیزه عنوان شده از سوی متهمین را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد و افزود: امروز یکی از متهمین به اتهام مباشرت در قتل و متهم دیگر به اتهام معاونت در قتل، با صدور قرار مناسب قانونی به زندان معرفی و جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است مقتول، ۱۵ سال پیش از دستگاه قضایی منفک شده و سالها به عنوان وکیل رسمی مشغول به فعالیت بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد