Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@01:10:55 GMT

عبور کولیبالی از رکورد ویژه پادو

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۲۶۴۷

مدافع گلزن فولاد خوزستان در اولین بازی فصل جدید توانست برای تیمش با یک ضربه سر گلزنی کند و یک عنوان ویژه را در فوتبال ایران از آن خود کند.

به گزارش "ورزش سه" کمتر قابل پیش‌بینی بود که اولین گلزن لیگ بیستم فوتبال ایران، یک مدافع باشد اما مدافع مالیایی و پیش‌تاخته فولادی‌ها شب گذشته توانست برای تیمش خیلی زود با ضربه سر گلزنی کند و حتی بلافاصله فرصت دبل در گلزنی را هم داشت که شهاب گردان مانع از آن شد اما در تاریخچه ادوار لیگ برتر، خود را اولین گلزن لیگ بیستم نامید؛ اما گلزنی مدافع فولاد فراتر از رکورد او به عنوان نخستین گلزن فصل جدید، یک عنوان ویژه را در اختیار ستاره مالیایی فولادی‌ها قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او که در ایران تجربه قهرمانی لیگ برتر با تیم استقلال خوزستان را دارد و در تیم‌های نفت MIS و سپاهان نیز سابقه دارد و اکنون در جمع شاگردان جواد نکونام حضور دارد، توانست با گلزنی‌اش مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته اول لیگ بیستم، 11مین گل دوران حضورش در لیگ برتر فوتبال ایران را به ثمر برساند و عنوان گلزن‌ترین مدافع خارجی تاریخ لیگ برتر را از آن خود کند.

 

او برای رسیدن به این عنوان، رقیب سرسختی چون لئوناردو پادووانی مدافع سابق استقلال را پیش‌روی خود داشت که دوری دو ساله پادووانی از مستطیل سبز باعث شد تا کولیبالی بتواند پلکانی به سوی رکورد پادو حمله کند و حالا با پیشتازی نسبت به رقیب برزیلی خود، گلزن‌ترین مدافع خارجی تاریخ لیگ برتر شناخته شود.

 

فولاد خوزستان موسی کولیبالی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان موسی کولیبالی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

کد خبر 6089819

دیگر خبرها

  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • کمک بایرن به کین
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات