Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه استان کرمان با تأکید بر اینکه گرانی های سرسام آور نتیجه ناهماهنگی و بی تدبیری مسئولان است، گفتند: مسئولان فارغ از هر نوع تفکر سیاسی و جناحی در حل معیشت مردم همکاری و همدلی داشته باشند؛ چرا که معتقدیم مشکلات داخلی قابل حل است و راه حل آن مدیریت انقلابی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ رهبر معظم انقلاب در سخنرانی تلویزیونی اخیر خود عنوان کردند"خیلی از مشکلات کنونیِ ما ربطی هم به تحریم و مانند این چیزها ندارد؛ مربوط به خود ما است، مربوط به ناهماهنگی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گرانی‌های اخیر واقعاً توجیه ندارد؛ بسیاری از این گرانی‌های اخیر واقعاً توجیه ندارد؛ باید علاج بشود و قابل علاج است؛ بایستی مسئولین با هماهنگی علاج کنند. شما نگاه که میکنید، گرانی از گوشت قرمز و گوشت مرغ و گوجه فرنگی بگیرید تا پوشک بچّه [وجود دارد]؛ خب گرانی‌های اینها، گرانی‌های بی‌دلیلی است، هیچ استدلالی پشت این گرانی‌ها وجود ندارد؛ و جنس هم هست؛ هم وزارت صمت، هم مسئولین تعزیرات، هم بسیج، هم بعضی از دستگاه‌های دیگری که مرتبط با قضیّه هستند، [مثل] گمرک و دیگران، با همدیگر همکاری کنند و این مشکل را از جلوی پای مردم بردارند؛ همه‌ی اینها قابل کنترل است. بنابراین با مدیریّت هماهنگ دستگاه‌ها این مشکلات قابل برطرف شدن است."

حل مشکلات کشور با مدیریت انقلابی محقق می شود

حجت الاسلام و المسلمین رضا سعادت فر در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه در سطح مدیریت کلان کشور همواره با فراز و نشیب ها و برخی از مشکلات مواجه هستیم، گفت: آنچه که در این زمینه باید مد نظر قرار گیرد این است که مسئولان خود را هم ردیف مردم بدانند و در مشکلات همدرد آنان باشند.

امام جمعه شهرستان جیرفت ادامه داد: مسئولان باید صادقانه با مردم سخن بگویند و اگر گرفتاری و مشکلاتی در حل مسائل اقتصادی وجود دارد؛ آنها را صادقانه به مردم عنوان کنند.

وی ابراز کرد: اینکه مردم شاهد باشند هر روز وعده ارزانی و حل مشکلات داده می شود اما در عمل هیچ اتفاقی نمی افتد؛ این مسائل با اعصاب و روان مردم بازی می کند.

حجت الاسلام و المسلمین سعادت فر با تأکید بر اینکه خداوند متعال نعمات بسیار زیادی را به ما عنایت کرده است و از سوی دیگر نیروی انسانی کارآمد نیز در سطح کشور داریم، عنوان کرد: بنابراین اگر شاهد وجود مشکلات اقتصادی هستیم، این مسئله به ضعف مدیریت بر می گردد.

امام جمعه شهرستان جیرفت افزود: اگر مشکلات اقتصادی داخل کشور به تحریم ها و خارج از مرزها بر گردد؛ این مسئله نیز به ضعف مدیریت مربوط می شود؛ چرا که اگر مدیریت داخلی قوی داشته باشیم می توانیم مشکلات خارج از کشور را نیز حل کنیم.

وی بیان کرد: در هر برهه ای که مدیران ما انقلابی تر عمل کردند؛ ما دچار نقاط ضعف کمتری بوده ایم و هر زمان که مسئولان ما از روحیات انقلابی عقب مانده اند و چشم امید به خارج از کشور بسته اند؛ مشکلات ما روز افزون شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سعادت فر خاطر نشان کرد: مسئولان فارغ از هر نوع تفکر سیاسی و جناحی در حل معیشت مردم همکاری و همدلی داشته باشند؛ چرا که معتقدیم مشکلات داخلی قابل حل است که راه حل آن مدیریت انقلابی است.

گرانی های سرسام آور نتیجه بی تدبیری مسئولان است

حجت الاسلام و المسلمین حسن منتظری در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری در بیانات خود اشاره فرمودند همه مسئولان جمهوری اسلامی موظف هستند در زمینه های اقتصادی، امنیتی و فرهنگی تلاش مضاعف کنند؛ چرا که  امروز اصلاح وضع اقتصادی و معیشتی مردم بسیار مهم است.

امام جمعه شهرستان انار ادامه داد: مردم بسیار خوب و بزرگواری داریم که در طول بیش از چهل سال انقلاب اسلامی تمامی مشکلات را تحمل و استقامت کردند و سختی همه مسائل را پذیرا شدند؛ بنابراین مسئولان باید به این مردم با کرامت بیشتر توجه کنند؛ چرا که پاسخ زحمات آنان این نیست که با وضعیت نابسامان اقتصادی رو به رو شوند.

وی تصریح کرد: منشأ مشکلات وگرانی ها ربطی به خارج از کشور ندارد و همان گونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند اگر در داخل کشور تمامی دستگاه ها متحد شوند و دست به دست یکدیگر دهند، مشکلات حل خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری تأکید کرد: گرانی های سرسام آور و به ویژه مایحتاج مردم، نتیجه ناهماهنگی و بی تدبیری مسئولان است؛ چرا که ایران کشوری فقیر نیست و اجناس مختلف به وفور وجود دارد؛ اما مدیریت وجود ندارد؛ بنابراین می طلبد که تمامی مسئولان به ندای مقام معظم رهبری لبیک گویند.

امام جمعه شهرستان انار با اشاره به اشراف رهبر حکیم انقلاب به تمامی موضوعات خاطر نشان کرد: چنانچه تمامی دستگاه های اجرایی متحد و هماهنگ باشند، بدون شک تمامی مشکلات اساسی کشور حل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حجت الاسلام و المسلمین بی تدبیری مسئولان گرانی های سرسام آور امام جمعه شهرستان مدیریت انقلابی دستگاه ها گرانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقر و فقدان قدرت خرید اخلاق اجتماعی را مخدوش می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد با اشاره به فرارسیدن سالروز امام صادق اظهار کرد: امام صادق (ع) می‌فرمایند «گرانی قیمت‌ها اخلاق و رفتار مردم را بد و نامطلوب می‌سازد، امانت‌داری را از بین می‌برد و مردم مسلمان را از فشار و سختی به ستوه می‌آورد.».

وی افزود: از این حدیث مشخص می‌شود پدیده فقر، تکانش‌های معیشتی و فقدان قدرت خرید حیات اجتماعی یک جامعه را با خطرهای جدی روبرو می‌کند.

امام جمعه محمودآباد ادامه داد: پدیده گرانی و فقدان قدرت خرید برای اقشار جامعه اخلاق اجتماعی، حقوق اجتماعی و آرامش، امنیت و ایمنی اجتماعی را در یک جامعه دچار اسیب می‌کند.

وی ادامه داد: یکی از پیامدهای خطرناک گرانی در جامعه این است که مردم را از فشار و سختی به ستوه آورده و افکار عمومی را به‌شدت تحریک‌پذیر می‌کند.

حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع حجاب عنوان کرد: بی حجابی و بی عفتی را دشمن به ما تحمیل کرده است.

وی با بیان اینکه به قوانین موجود در موضوع حجاب باید عمل شود، عنوان کرد: نظام از مسئله حجاب کوتاه نمی‌آید و همه به ویژه بانوان باید پر رنگ تر و با منطق و تدبیر و تبیین وارد میدان عمل شوند و نقش زینبی خود را با تبیین موضوع عفت و حجاب انجام دهند

کد خبر 6095755

دیگر خبرها

  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  • فقر و فقدان قدرت خرید اخلاق اجتماعی را مخدوش می‌کند
  • پلیس مفتخر به حمایت مردم فهیم و انقلابی است
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • کاریکاتور/ گرانی سرسام‌آور در سرزمین‌های اشغالی