Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای کمیته تعیین وضعیت را در خصوص پرونده شکایت باشگاه کارون اروند خرمشهر از باشگاه داماش گیلان تایید کرد.

بر همین اساس داماش گیلان موظف به استرداد امتیاز تیم فوتبال کارون اروند شد.

این در حالی است که نماینده خرمشهر پس از فروش امتیاز دسته اولی خود به استان گیلان، حضور ناموفق و پرحاشیه‌ای را در لیگ دو رقم زد و نهایتاً مشکلات مدیریتی حاکم بر این تیم، موجب انحلال این باشگاه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اتفاقات صورت پذیرفته و با نوع مدیریت و حجم مشکلاتی که در سابقه این باشگاه وجود دارد، مشخص نیست که پس از بازگشت امتیاز این تیم به خرمشهر، چه سرنوشتی در انتظار تیم کارون اروند خواهد بود.

مشکلاتی از قبیل فقدان منابع مالی لازم برای تیم‌داری، همچنین حجم بالای بدهی این باشگاه به بازیکنان و کادر فنی سابق و احتمالاً حق ورودی‌ها، جرائم، هزینه‌های جاری و حقوق پرسنل که در زمان فعالیت این باشگاه تلنبار شده بود، آیا اجازه فعالیت دوباره را به این تیم خواهد داد یا خیر؟

همچنین مشخص نیست که بازگشت این امتیاز به خرمشهر، برای احیای این تیم صورت گرفته است و یا مدیریت باشگاه کارون اروند خرمشهر، برای نقد کردن هزینه امتیاز این تیم، تلاش مجددی را آغاز کرده است.

اما امیر سامری در این خصوص، اظهار نظر مبهمی را صورت داده که طبق آن، اعلام کرده در صورتی که اسپانسری را برای از سرگیری فعالیت این تیم مشخص شود، به حضور مجدد در مسابقات خوش‌بین است، در غیر این‌صورت امکان فروش مجدد امتیاز این تیم، وجود دارد.

این تیم، پیش از این نیز با هزینه‌هایی که تحت عنوان حمایت از ورزش توسط سازمان منطقه آزاد اروند به سمت این باشگاه گسیل می‌شد، اداره می‌گشت که با مشخص شدن تخلفات صورت پذیرفته در این حوزه و عدم پرداخت‌های منظم به عوامل و بازیکنان، امکان تامین مجدد این هزینه‌ها از این محل را سلب کرده است.

بعید به‌نظر می‌رسد دیگر اسپانسرها، برای حمایت از این تیم رقبتی از خود نشان دهند و سرمایه خود را وقف تفکر ناموفق تیم‌داری در این باشگاه کنند.

در خصوص باشگاه کارون اروند خرمشهر، در دسترس‌ترین نظریه ممکن این خواهد بود که تلاش‌ها برای بازگشت امتیاز این تیم به خرمشهر، تنها برای نقد کردن هزینه انتقال امتیاز آن خواهد بود و تفکر دیگری در ورای آن، نگنجیده است.

انتهای پیام/۷۲۰۱۳

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال خرمشهر کارون گیلان امتیاز این تیم کارون اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک تصاویر ماهواره‌ای به تدقین بیلان حوضه آبریز کارون بزرگ

رئیس حوضه‌آبریز کارون بزرگ بر لزوم استفاده از روش‌های جدید از جمله تصاویر ماهواره‌ای در تدقیق مؤلفه‌های بیلان این حوضه آبریز تأکید کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، فراز ،رئیس حوضه‌آبریز کارون بزرگ شرکت مدیریت منابع آب ایران در  هشتمین جلسه راهبری پروژه به‌هنگام‌سازی بیلان منابع آب حوضه آبریز کارون بزرگ که به منظور نهایی کردن نتایج بیلان منابع آب محدوده‌های مطالعاتی تشکیل شد،‌ با اشاره به لزوم توجه به نقش و جایگاه بیلان منابع آب در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری برای آینده این حوضه آبریز اظهار داشت: در ارائه نتایج محاسبات بیلان، علاوه بر دستورالعمل موجود، باید از روش‌های جدید از جمله تصاویر ماهواره‌ای نیز در تدقیق مؤلفه‌های بیلان بهره‌مند شد. 

وی افزود: دلیلی ندارد که حتماً خطای معادله بیلان محدوده‌های مطالعاتی با اعمال ضرایبی صفر شود؛ بلکه باید با تدقیق اجزاء و مؤلفه‌های بیلان، میزان خطا در هر محدوده مطالعاتی نمایان شود؛ در این صورت است که می‌توان برنامه‌ریزی و تصمیمات مناسب‌تری برای حوضه آبریز اتخاذ کرد. 

رئیس حوضه آبریز کارون بزرگ تصریح کرد:‌ برای تهیه گزارش بیلان فعلی باید سه سناریو تعریف شود و علاوه بر پوشش محاسبات بیلان با دستورالعمل‌های موجود، نسبت به تدقیق، تبخیر و تعرق واقعی محدوده‌های مطالعاتی بر اساس چند روش معتبر و شناخته شده و نیز تدقیق مصارف آب بر اساس نقشه‌های کاربری اراضی و الگوی کشت مؤسسه تحقیقات آب (استخراج شده از تصاویر ماهواره‌ای) اقدام لازم به‌عمل آید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • کمک تصاویر ماهواره‌ای به تدقین بیلان حوضه آبریز کارون بزرگ
  • نمایندگان آمریکایی در سودای تحریم بانک‌های چینی
  • پایان رویای شیرهای تاجیک در یکقدمی فینال
  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟
  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد