Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع آتش سوزی در یک انبار نخ واقع در خیابان جمهوری تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جلال ملکی اظهار کرد: ساعت ۶:۱۰ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش سوزی در خیابان جمهوری، حدفاصل بین خیابان فلسطین و ولیعصر به سامانه ۱۲۵ اعلام می‌شود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله از ۳ ایستگاه در کمتر از ۳ دقیقه به محل حادثه اعزام می‌شوند و مشاهده می‌کنند که محل آتش سوزی یک ساختمان ۳ طبقه قدیمی ساز است که تبدیل به محلی برای انبار نخ و محصولات مشابه شده است و هر ۳ طبقه این ساختمان کاملاً شعله ور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی ادامه داد: آتش از در و پنجره‌های این بنا بیرون می‌زد و با توجه به فاصله کم این ساختمان با دیگر بنا‌ها احتمال سرایت آتش به واحد‌های دیگر بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آتش نشانان بلافاصله عملیات را شروع می‌کنند و شعله زنی با موفقیت انجام می‌شود، اما حجم زیادی از دود در ساختمان وجود دارد.

ملکی گفت: آتش خاموش شده است، تا به لحظه مورد مصدومیتی وجود نداشته و آتش نشانان در حال لکه گیری و ایمن سازی محل هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی سید جلال ملکی سازمان آتش نشانی آتش نشانان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند

سرای محله باغ‌فردوس در منطقه یک تهران در ۵ طبقه به مساحت ۱۵۵۰ بعد از تخریب یک ساختمان قدیمی در دست ساخت قرار گرفت. اتفاق جالب در این ساختمان قطع‌نکردن درخت چنار ۸۰ ساله‌ای است که وسط این بنا قرار گرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین، سرپرست کارگاه اجرایی این طرح در مورد مراحل کار گفت: «در تمام مراحل گودبرداری تلاش کردیم صدمه‌ای به ریشه این درخت وارد نشود و به ابعاد ۴ در ۵ متر مربع اطراف درخت حفظ و فاصله استاندارد آن از دیواره‌ها و سقف‌های اجرا شده در نظر گرفته شد. ارتفاع این درخت تا طبقه سوم و بالاتر کشیده شده و پس از اتمام، با فضاسازی مناسب در پای آن و اجرای باغچه، دیواره شیشه‌ای، حضور پرندگان و... به عنوان گنجینه سبزی در میانه سرا، نقطه قابل توجهی برای مراجعین خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • (ویدئو) اولین تصاویر از آتش‌سوزی در گیلان؛ خانه‌های چوبی شهرک امامزاده ابراهیم (ع) دچار حریق شد
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • بررسی قوانین مشاعات آپارتمان از نظر وکیل ملکی کرج
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد