Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری پیام صوتی تسلیت برای نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید شرف الدین ملک حسینی»، نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت درگذشت مرحوم مغفور «حاج فایز پارسا نسب» پیام صوتی تسلیت برای نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و خانواده «پارسانسب» ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

سلام علیکم ورحمه الله

خداوند حاج فایز پارسا انسان فرهنگی و معلمی که سال ها بعد از خدمت دار فانی را وداع گفت، رحمت کند.

خداوند آنچه را که آموزش داد و آنچه را که خدمت کرد زادی برای آخرت او قرار دهد، انشاالله.

حقا انسان هایی که در عرصه علم و دانش آموزی به جامعه خدمت و دانش آموزانی را تربیت می کنند، زنده باشند و یا به رحمت خداوند بروند شایسته احترام و تکریم هستند.

به همه فرزندان و بستگان ایشان تسلیت عرض می کنم و خداوند متعال ایشان را غریق بهار رحمت کند و رضوان خود را بر او و قبرش نازل کند، انشاالله.

این ضایعه را به خصوص محضر آقای دکتر مهدی روشنفکر، نماینده محترم مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون تسلیت عرض می کنم.

انشالله همه این عزیزان در صبری که می کنند، معجور باشند .

انشالله در آینده با رفع این بلیعه بتوانم از نزدیک سلام و عرض تسلیتی داشته باشم.

والسلام علیکم و رحمه الله

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مهدی روشنفکر پیام تسلیت تربیت تسلیت مجلس شورای اسلامی نماینده مردم دنا و مارگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان

ایسنا/خراسان شمالی مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی با صدور پیام‌هایی درگذشت عیسی قلی‌پور، هنرمند موسیقی مقامی شمال شرق کشور را تسلیت گفتند و یاد و خاطر این هنرمند را گرامی داشتند.

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی، نام و یاد استاد عیسی قلی‌پور را مانا خواند و درگذشت این هنرمند ارزشمند را به جامعه هنرمندان و مردم استان تسلیت گفت.
تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز با صدور پیامی اظهار کرد: استاد عیسی قلی‌پور خواننده ، نوازنده دوتار و پیشکسوت و از بزرگان بخشی‌های استان خراسان شمالی رخت سفر بربست. پیشکسوتی فروتن که با ذوقی لطیف بین لحن‌ها و نغمه‌ها، پیوندهایی دلنشین و خاطره‌انگیز می‌آفرید و به خلق آثار ارزشی و انقلابی و روایت اسطوره‌ها و سنت‌های تاریخی این مرز و بوم می‌پرداخت.
اینجانب فقدان این هنرمند شریف را به جامعه موسیقی کشور و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفته و برای ایشان مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
رئیس حوزه هنری خراسان شمالی، نمایندگان و منتخبان مجلس شورای اسلامی و جامعه هنری و فرهنگی استان نیز با صدور پیام‌هایی یاد و خاطر این هنرمند پیشکسوت موسیقی مقامی استان را گرامی داشتند.
استاد عیسی قلی‌پور معروف به《عیسی بخشی》 خواننده، نوازنده دوتار و پیشکسوت و از بزرگان بخشی‌های استان خراسان شمالی بود. وی دارای نشان درجه یک هنری و دارنده افتخارات هنری بود.
پیکر این هنرمند روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه ، از مقابل مجتمع فرهنگی هنری گلشن بجنورد تشییع می‌شود.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • ضرورت برخورد جدی با شرب خبر در جامعه
  • تا رسیدن مترو به حرم شاهچراغ از مسئولان مطالبه خواهم کرد
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی