Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش طاهرخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصمیم در ستاد پیشگیری از ویروس کرونا و در راستای جلوگیری از احتمال ابتلای شهروندان به این ویروس کرونا  و حفظ سلامت جامعه اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه تجمعات مردمی یکی از راهها انتقال بیماری کرونا است، اظهار داشت: با توجه به اوج گیری کرونا تا اطلاع بعدی تنها به بستگان درجه یک افراد متوفی تا ۱۵ نفر اجازه حضور در مراسم خاکسپاری و حضور در آرامستان‌ها داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهرخانی اضافه کرد: در شرایط  فعلی امکان زیارت اهل قبور برای مراجعه کنندگان به آرامستان‌های شهر حتی با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد.

این مسوول تاکید کرد: ورود افراد به آرامستان‌های قزوین در این شرایط باعث به خطر افتادن سلامتی شهروندان می‌شود و انتظار می‌رود همشهریان در اجرای تصمیم ممنوعیت ورود به آرامستان‌ها در این ایام همانند گذشته همکاری لازم را با مجموعه  سازمان آرامستان‌ها داشته باشند.

طاهرخانی با اشاره به فعالیت دستفروشان در بازار روزها قزوین خاطرنشان کرد: در گذشته دستفروشان با توجه به اخطار و هشدارهای بهداشتی، جانب احتیاط را در تمامی موارد رعایت می‌کردند و اما به دلیل تجمعات و تردد مردمی و انتشار بیماری این موضوع به بحران کرونا تبدیل شده است.

شهردار قزوین تعطیلی بازار روزها را اقدام موثری در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری دانست و افزود: هم اکنون چهار روز بازار در سطح شهر در حال فعالیت است که شامل شنبه بازار، سه‌شنبه بازار ، چهارشنبه بازار و جمعه بازار هستند.

طاهرخانی حفظ جان و سلامتی شهروندان را اولویت اصلی شهرداری قزوین  عنوان کرد و بر استفاده از تمامی توان و ظرفیت در اختیار مجموعه مدیریت شهری برای انجام اقدامات پیشگیرانه در شیوع کرونا تاکید کرد.

قزوین  دارای۴۲۰ هزار نفر جمعیت و سه منطقه شهرداری است.

برچسب‌ها شهرداری قزوین استان قزوین فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری قزوین استان قزوین فاصله گذاری اجتماعی شهرداری قزوین استان قزوین فاصله گذاری اجتماعی اخبار کنکور آرامستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم

به نقل از شهرداری قم، سید سیف‌الدین موسوی نیارکی با اشاره به بهسازی روکش آسفالت و لکه‌گیری آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) اظهار داشت: اجرای پروژه روکش آسفالت میدان شهید بقایی و خیابان اطراف آن اجرایی شد.

وی هزینه اجرای این پروژه را ۹ میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: روکش آسفالت در ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع از آرامستان بهشت معصومه (س) قم انجام شد.

به گفته مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم، لکه‌گیری آسفالت در معابر آرامستان بهشت معصومه (س) نیز با هدف افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان و خانواده متوفیان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ متر لوله‌گذاری با اعتبار ۵ میلیارد ریالی به‌منظور هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی اجرایی شد، مطرح کرد: زه کشی نیز در راستای هدایت آب‌ها و نزولات آسمانی هفته گذشته انجام‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ارزیابی آمادگی ۴۰۰۰ خانوار قزوینی برای مواجهه با مخاطرات
  • پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا و ارز در روزهای آینده/ منتظر این قیمت‌ها در بازار باشید
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز/ قیمت‌ها ریزشی شد
  • منتظر کاهش قیمت دلار باشیم؟
  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست