Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت امور مجاورین بنیاد برکت رضوی روز شنبه در مراسم توزیع غذای گرم حرم مطهر رضوی بین نیروهای مرزبانی هنگ مرزی تایباد به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح با هدف بهره‌مندی نیروهای مسلح از حال و هوای معنوی توزیع غذای گرم حرم رضوی در مناطق مرزی اجرا شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی فریور افزود: تاکنون برای این اقدام خداپسندانه حداقل ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ در استان خراسان رضوی افزون بر ۲۰۰ هزار بسته سبد غذایی در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا طی ۲ مرحله در سطح این استان توزیع شده است که ارزش هر سبد غذایی افزون بر چهار میلیون ریال است.

مدیریت امور مجاورین بنیاد برکت رضوی گفت: در همین راستا و در مرحله سوم رزمایش مواسات و همدلی ۱۰۰ هزار بسته با اعتباری افزون بر ۴۰ میلیارد ریال در بین خانواده های نیازمند استان خراسان رضوی در حال توزیع است.

فریور به توزیع ۱۰۰ هزار بسته متبرک حرم رضوی شامل نبات، نمک و عطر اشاره کرد و افزود: این تعداد بسته از ابتدای امسال تاکنون در بین جامعه هدف توزیع شده است.

وی به اجرای طرح "آقا حساب کردند" اشاره کرد و ادامه داد: این طرح با کمک خیرین و نیکوکاران شهر مشهد در حال اجراست که در این کار خیرخواهانه اجاره بهای منازل مسکونی خانواده های نیازمند، پرداخت قبوض آب، برق و گاز نیازمندان و هزینه های درمان بیمارانی که توانایی پرداخت آن را ندارند تامین می شود که در این حوزه نیز از ابتدای امسال تاکنون افزون بر ۲ میلیارد ریال کمک شده است.

مدیریت امور مجاورین بنیاد برکت رضوی این اقدامات خداپسندانه را موجب دلگرمی و شادی خانواده های محروم دانست و افزود: از خداوند و حضرت امام رضا (ع) همچون همیشه اقتدار و سربلندی نیروهای مسلح کشور را خواستاریم و امیدواریم بیماری کرونا هرچه زودتر ریشه کن شود.

در سفر خادمان حرم مطهر رضوی به شهرستان تایباد ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیروهای مرزبانی هنگ مرزی تایباد مستقر در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان توزیع شد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها تایباد ویروس کرونا مشهد افغانستان بیمارستان رضوی ایران تولیت آستان قدس رضوی 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تایباد ویروس کرونا مشهد افغانستان بیمارستان رضوی ایران تولیت آستان قدس رضوی تایباد ویروس کرونا مشهد افغانستان بیمارستان رضوی ایران تولیت آستان قدس رضوی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: در جریان بررسی جداول بودجه در کمیسیون تلفیق به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رحیم زارع در جلسه علنی صبح امروز _یکشنبه دهم اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مربوط به جداول، اظهار کرد: بعد از تصویب بخش اول لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی و ابلاغ آن، بخش دوم لایحه بودجه به مجلس ارائه شد و نمایندگان در کمیسیون تلفیق به بررسی آن پرداختند. با بررسی‌های صورت گرفته ردیف‌ها شفاف و دارای نظم شده و منطبق با احکام و تبصره‌ها است و از طرف دیگر به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است.

وی افزود: در جداول ۷۵ همت اوراق نیاز شده بود که آن را برگرداندیم، همچنین مالیات در برخی استان‌ها به صورت غیرمتعارف افزایش پیدا کرده بود که آن را تعدیل کردیم.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه تصریح کرد: برای نخستین بار است که مجلس شورای اسلامی جداول را بررسی می‌کند این تجربه اول است با توجه به این‌که سقف منابع بسته شده ما مصوبات کمیسیون‌های تخصصی را از محل جابه‌جایی ردیف‌ها اجرایی کردیم نمونه آن تقویت نیروهای مسلح است که رشد خوبی اعمال شد.

وی گفت: اعتباراتی برای حوزه فرهنگی پیش‌بینی شد، برای دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش نیز اعتباراتی آمده است به موضوع ورزش، آسیب‌های اجتماعی، قانون جوانی جمعیت و راهیان نور نیز توجه شده است. برای حوزه آموزش و پرورش جابه‌جایی در ردیف‌ها صورت گرفت تا ترمیم حقوقی برای خدمت‌گزاران این حوزه و فنی و حرفه‌ای صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ با بیان این‌که در حوزه سلامت پیشنهادهای کمیسیون بهداشت و درمان اعمال شد، گفت: طرح‌هایی که در جدول ۲۰ حذف شده بود را برای استان‌ها آوردیم و اعتباراتی نیز تخصیص پیدا کرد. در حوزه بهسازی روستاها و پرداخت طلب راه‌های روستایی، همچنین ساخت منازل در فراجا و کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیز اعتباراتی مدنظر قرار گرفت.

کد خبر 749011

دیگر خبرها

  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است