Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، پذیرفته شدگان رشته‌های دندانپزشکی، پزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد تا ساعت ۲۴ امروز (شنبه ۱۷ آبان) می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس http://edu.iau.ac.ir نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.

این افراد حتماً باید به سایت مرکز سنجش و پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه مراجعه کرده و در سامانه طراحی شده به این منظور در آدرس http://azmoon.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

org تمایل خود را اعلام کنند، چرا که این امر جایگزین فرم شماره ۱۵ در واحدهای دانشگاهی شده که داوطلبان در سنوات گذشته با مراجعه به واحدها این فرم را تکمیل می‌کردند.

پذیرفته شدگان قطعی رشته‌های علوم پزشکی باید فرایند ثبت نام خود را تا پایان روز شنبه ۱۷ آبان قطعی کنند. هیچگونه پذیرشی پس از این تاریخ انجام نخواهد شد و فرایند ثبت نام برای این افراد در ساعت ۲۴ امروز (۱۷ آبان) خاتمه خواهد یافت.

گفتنی است، نتایج نهایی قبولی قطعی ذخیره‌های گروه علوم پزشکی ۱۹ آبان ماه توسط مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام خواهد شد.

کد خبر 5065178 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام دانشجویان توهین به پیامبر ثبت نام دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی ویروس کرونا آموزش مجازی کنکور 99 سازمان سنجش پذیرش دانشجو دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی دوره دکتری دانشجویان فرانسه دانشگاه آزاد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۳۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در تابستان گذشته دو بازیکن خود را که شاید می‌توانستند به این تیم در فصل جاری کمک کنند به تیم‌های دیگر قرض داد. در درون دروازه در حالی که احمد گوهری می‌توانست یک ذخیره مناسب برای علیرضا بیرانوند باشد به صورت قرضی راهی آلومینیوم اراک شد و در بازی حساس سرخپوشان مقابل این تیم در جام حذفی نیز یکی از ارکان اصلی پیروزی تیمش بود. این دروازه‌بان در تابستان پیش رو باید به پرسپولیس برگردد چون یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. درمورد این دروازه‌بان باخبر شدیم که باشگاه آلومینیوم به دنبال جذب دائمی او برای فصل بعد است و در این زمینه قصد دارد مذاکراتی با پرسپولیس داشته باشد. همچنین در شرایطی که سرخپوشان در نیم‌فصل اول با کمبود مهاجم مواجه بودند و در حال حاضر هم ذخیره خوبی برای عیسی‌آل کثیر ندارند مهدی عبدی را به تراکتور قرض دادند. عبدی در تراکتور بد عمل نکرد و تا الان 6 گل برای این تیم در لیگ به ثمر رسانده است. در همین راستا باشگاه تبریزی خواستار انتقال دائمی این بازیکن است. البته عبدی هم یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و این باشگاه هیچ یک از دو بازیکن خود را نمی‌تواند برای یک فصل دیگر به تیمی قرض دهد مگر اینکه با آنها تمدید قرارداد کند.

به نظر می رسد اگر اوسمار همچنان سرمربی پرسپولیس باشد به هیچ یک از دو بازیکن برای فصل آینده نیاز نخواهد داشت.

کد خبر 848660 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان