Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان گفت: با توجه به بحرانی شدن شرایط کرونا و جلوگیری از تجمع مردم، تأخیر دو هفته‌ای در اجرای برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی صبح امروز _شنبه ۱۷ آبان‌ماه ۹۹_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی «شهر ساز» اظهار کرد: برنامه‌ریزی صحیح شهری، شهرهای آینده را به سمت زیست‌پذیری و تاب‌آوری بهتر خواهد برد؛ البته تحقق این موضوع مهم نیازمند نگاه بلند و همه جانبه به شهر است که در اصفهان این نگاه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به دنبال اجرای برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» قرار بود فردا به مناسبت روز شهرسازی تعدادی از دفاتر تسهیل‌گری افتتاح و در کنار آن از چندین اقدام دیگر معاونت شهرسازی نیز رونمایی شود، اما با توجه به بحرانی شدن شرایط کرونا و جلوگیری از تجمع مردم، تأخیر دو هفته‌ای در اجرای افتتاحیه‌ها خواهیم داشت.

شهردار اصفهان با بیان اینکه هفته آینده روز ۲۵ آبان همزمان با سالروز ایثار و حماسه مردم اصفهان در دوران دفاع مقدس، قرار بود پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا به عنوان یکی از اقدامات بزرگ دو سال اخیر شهرداری افتتاح شود، افزود: به دلیل شرایط کرونایی تصمیم گرفته شد افتتاح این پروژه نیز به زمان دیگری موکول شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان از مدت‌ها قبل هر هفته دستاوردهای سه ساله خود را در قالب برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» تقدیم شهروندان می‌کند.

نوروزی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه بزرگ نمایشگاه بین‌المللی اصفهان بدون حضور مردم، گفت: متأسفانه در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که باید برای حفظ سلامتی شهروندان تا حد امکان این اقدامات به صورت آنلاین، در فضای مجازی و با استفاده از امکانات صدا و سیما انجام شود که برای بهره‌برداری از پروژه نمایشگاه نیز همین اقدام صورت گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد: با همت و حمایت مردم، شرایط بیماری کرونا در شهر به وضعیت بهتری تبدیل شود و فرصتی فراهم آید تا پروژه‌های تکمیل شده با حضور پر شور مردم افتتاح شود.

شهردار اصفهان تاکید کرد: انتظار می‌رود شهروندان نکات بهداشتی را رعایت کرده و از انجام سفرهای غیر ضروری همچنین حضور در اجتماعات خودداری کرده تا بر این بیماری فائق آمده و با عادی شدن شرایط، شهرداری دستاوردهای بزرگ را به منصه ظهور برساند.

کد خبر 453865

منبع: ایمنا

کلیدواژه: برنامه سلام اصفهان شهردار اصفهان قدرت الله نوروزی شهر زیست پذیر شهر سازی هر یکشنبه یک افتتاح نمایشگاه بین المللی اصفهان سالن اجتماعات گلستان شهدا شهر شهرداری اصفهان کلانشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق یک افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون

ایسنا/فارس فرمانده سپاه کازرون از اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی و در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص توسط سپاه کازرون در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال، بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه کازرون از اعزام بیش از ۹۷ گروه جهادی با حضور ۵۰۰ نفر جهادگر برای ارائه خدمات در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

حیاتی در ادامه برخی از برنامه‌های شاخص این هفته را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومین، افتتاحیه پروژه محرومیت‌زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت و.... اعلام کرد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • کاهش ناترازی انرژی با نصب پنل‌های خورشیدی در اصفهان
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال