Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مرز ریمدان چابهار رسما افتتاح می شود، گفت: هزار میلیارد تومان پروژه حمل و نقل ریلی، جاده ای و دریایی در سفر وزیر راه و شهرسازی در سیستان و بلوچستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

منصور بیجار در گفتگو با خبرنگار شبستان به دستاوردهای سفر وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و بیان داشت: وزارت راه و شهرسازی یکی از مهمترین و  تاثیرگذار ترین وزارت خانه ها است که در توسعه زیر ساخت ها در هر منطقه ای نقش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد:  زیر ساخت های سیستان و بلوچستان در حوزه راه و شهرسازی به لحاظ  شاخص های آن با متوسط کشوری فاصله دارد.

بیجار یادآور شد:  وزیر راه و شهرسازی در این سفر آخرین وضعیت پروژه ها و طرح هایی که در حوزه های مختلف در دست اجرا است مورد بررسی قرار داد و نیز تعدادی از پروژه ها را افتتاح  و برنامه ریزی برای آغاز عملیات اجرایی تعدادی طرح مهم مطالعاتی شده و از مرزهای رسمی سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

وی افزود: مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، معاون ساخت و توسعه آزاد راه های شرکت ساخت و توسعه زیر ساخت های حمل و نقل کشور، معاونت شهرسازی و معماری و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای،وزیر راه و شهرسازی را در این سفر همراهی می کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در سفر وزیر راه و شهرسازی در زیرساخت های حمل و نقل ریلی و جاده ای و دریایی  هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح شد.  

بیجار ادامه د اد: کلنگ آغاز عملیات پروژه های با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان به زمین زده شد.

وی افزود: آغاز ریل گذاری بزرگترین پروژه ریلی کشور(چابهار- زاهدان – میلک)، احداث هزار واحد مسکونی  در راستای طرح ساماندهی حاشیه نشینی در چابهار، آغاز عملیات بزرگرا کنارک به چابهار،  بزرگراه چابهار به نیکشهر و کمر بندی داخلی شهر چابهار، افتتاح 54 متر بزرگراه،افتتاح 11 پروژه بندری و ساماندهی مناطق حاشیه شهر زابل بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار استان یادآور شد: بازدید از مرز میلک و مرز ریمدان چابهار مرز ریمدان چابهار

 

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: ساخت و توسعه آزاد راه پروژه حمل و نقل ریلی سازمان راهداری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هزار میلیارد تومان وزیر راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان حمل و نقل جاده ای ساخت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق حمل و نقل جاده ای کالا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: این میزان جابجایی کالا توسط ۲۹۶ هزار و ۹۸۶ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان و در قالب ۸۴ شرکت حمل و نقل زیر نظر این اداره کل انجام شد.
مبارکی افزود: از این میزان جابجایی کالا، سه میلیون و ۶۰ هزار و ۵۴ تن کالا درون استانی و ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۸۶ تن کالا، برون استانی بوده است.
وی ادامه داد: عمده کالاهای حمل شده در این مدت گندم، کلینکر، فرآورده های نفتی، ذرت و برنج است.

دیگر خبرها

  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • صدور دو هشدار زرد جوی و دریایی در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان