Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@15:06:38 GMT

اهواز هوا ندارد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۳۸۱۸

اهواز هوا ندارد

نماینده مردم اهواز با اشاره به نقش آلاینده های صنعتی و سوختن صفیره در تشدید آلودگی هوا در اهواز خواستار برنامه ریزی برای کنترل این امر شد.

به گزارش ایسنا، مجتبی یوسفی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«چند روزی است که ‎اهواز هوا ندارد. آلاینده های صنعتی و سوختن صفیره باعث تنگی نفس ما اهوازی ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت تذکرات جدی را به مسئولین مربوطه داده ام.

نیشکر باید از آتش زدن مزارع خود دست بکشد و شهرداری موظف است از آتش گرفتن زباله در سایت ‎صفیره، با روشهای مدرن جلوگیری کند.»

به گزارش ایسنا، معضل آلودگی هوا چند سالی است که گریبان گیر کلانشهرهای کشور بوده و هر ساله در فصل پاییز تشدید می شود. برنامه ریزی برای مقابله با این معضل یکی از مطالبات مردم در کلانشهرها محسوب می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هوای اهواز آلودگی هوا استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها

سردار محمدرضا میرحیدری در دیدار با مدیر و معاونان سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم که به مناسبت هفته زمین پاک انجام شد، با اشاره به ارزش اقدامات و فعالیت‌های مدیریت شهری در امر نظافت و بهداشت شهروندان اظهار کرد: زمانی که بهداشت و نظافت تعطیل شود ارزش کار مشخص می‌شود و همگان متوجه اثر آن می‌شوند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی استان هر آنچه در توان و حوزه اختیارات دارد در راستای ارائه خدمات دقیق‌تر و مناسب‌تر خدمات ارائه می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان قم در ارتباط با نقش سلامت و بهداشت در بحث امنیت و اقداماتی که در این زمینه می‌توان انجام داد، یادآور شد: افراد که در حوزه‌های مختلف با مردم در تماس هستند باید از هر نظر وارسته بوده و تعیین صلاحیت شده باشند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی در پایش افراد فعال در حوزه‌های مختلف و مرتبط با مدیریت پسماند خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس پیشگیری آمادگی‌های لازم جهت ارائه آموزش با هدف ارتقا بحث امنیت به این افراد را دارند.

میرحیدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت زباله‌گرد‌ها و ضایعاتی‌ها در سطح شهر افزود: سرقت اموال، ایجاد آلودگی‌های صوتی و … ازجمله آسیب‌هایی است که این معضل اجتماعی در سطح استان ایجاد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه در خصوص ساماندهی وضعیت فعلی این معضل اراده خوبی شکل‌گرفته است، تصریح کرد: وضعیت موجود نیازمند ساماندهی و اجرای طرح واحد بوده و در این راستا هرگونه حمایت و پشتیبانی از سوی پلیس انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بازیافت پسماند زباله توسط دانش‌بنیان‌ها و تبدیل به سوخت پاک
  • توصیف جالب سوگل طهماسبی از مردم اهواز (فیلم)
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • سرآشپز پخت تورم در ایران
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد