Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@19:24:42 GMT

پلوسی: بزودی بایدن رئیس جمهور می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۴۰۵۱

پلوسی: بزودی بایدن رئیس جمهور می‌شود

به گزارش افکارنیوز،

 رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، در حالی که انتخابات آمریکا هنوز به خط پایان خود نرسیده است، به جو بایدن نامزد حزب دموکرات این کشور لقب رئیس جمهور داد.

پلوسی، بایدن را که هم حزبی وی و نامزد برتر در انتخابات 2020 آمریکا است گزینه ریاست کاخ سفید دانست و گفت: از این موضوع که جو بایدن توانسته تا این اندازه رای کسب کند، هیجان زده شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در آینده‌ای نزدیک صفت معاون سابق رئیس جمهور از روی بایدن برداشته خواهد شد و همگان وی را بعنوان رئیس جمهور خطاب می‌کنند.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا همچنین با اشاره به ماه‌های باقیمانده از قدرت ترامپ، اظهار کرد: دولت ترامپ، به جای مقابله با ویروس کرونا، از لحظات آخر حضورش در مسند قدرت، برای نابودی همگان استفاده می‌کند.

پلوسی به باخت ترامپ در انتخابات اشاره کرد و گفت: دونالد ترامپ تا زمان برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن، بالاترین درجه شرارت خود را فارغ از تلاش برای نابودی اعتبار انتخابات آمریکا به نمایش می‌گذارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انتخابات آمریکا بایدن انتخابات 2020 انتخابات آمریکا رئیس جمهور بایدن پلوسی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر

 نتایج نظرسنجی یک موسسه معتبر آمریکایی که روز یکشنبه منتشر شده نشان داد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا کمترین میزان محوبیت یک رئیس جمهور را در ۷۰ سال اخیر دارد. بر اساس این نظرسنجی جدید، جو بایدن کمترین محبوبیت را در این مقطع از ریاست جمهوری خود در ۷۰ سال گذشته دارد که حتی از «ریچارد نیکسون» و «جیمی کارتر» روسای جمهور دهه هفتاد میلادی این کشو نیز کمتر است. این نتایج نشان داد که امکان انتخاب مجدد او در خطر است.

نظرسنجی گالوپ نشان داد که بایدن ۸۱ ساله، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به رتبه تاسف بار ۳۸.۷ درصد دست پیدا کرد. بر اساس این گزارش، با حدود ۶ ماه باقی‌مانده تا روز انتخابات، بایدن در موقعیت ضعیف‌تری قرار گرفته است.

روزنامه «نیویورک پست» در این باره نوشت، این نتایج ضربه‌ای به جو بایدن وارد کرد. شرایط جسمی و ذهنی بایدن به یکی از موضوعات جنجالی در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبدیل شده است. نارضایتی از رئیس‌جمهور ۸۱ ساله آمریکا به ویژه در موضوعات مرتبط به وضع مرزها، مهاجرت و مواضع دولت بایدن در قبال جنگ اسرائیل علیه غزه بالاست.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان