Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@21:33:39 GMT

سود ۳.۲۳۵ ریالی برای هر سهم «رافزا»

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۴۱۰۲

سود ۳.۲۳۵ ریالی برای هر سهم «رافزا»

شرکت رایان هم افزا در آخرین گزارش فعالیت ۶ماهه خود از پوشش سود ۳ هزار و ۲۳۵ ریالی برای هر سهم خبر داد. به گزارش پول نیوز، شرکت رایان هم افزا در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ با سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریالی، سود انباشته را ۶۷۵ میلیارد ریال اعلام کرد.
این شرکت در گزارش منتشر شده به سود عملیاتی ۷۳۳ میلیارد ریالی اشاره کرده و سود خالص آن را ۶۴۶ میلیارد ریال اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«رافزا» در برآوردی که از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی شرکت برای دوره ۶ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ داشته اعلام کرد که در دوره منتهی به ۳۰ اسفند۱۳۹۹ پیش بینی دریافت تسهیلات به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال دارد که با توجه به نرخ بهره مربوطه منجر به هزینه مالی به مبلغ ۱۷ میلیارد و ۷۳۷ میلیون ریال می شود.
این شرکت درآمدهای اشاره شده را مربوط به سود سپرده بانکی و سود سپرده صندوق های سرمایه گذاری مشترک دانست و اعلام کرد موضوع درآمدی دیگری وجود ندارد، که این مورد از برنامه های با اهمیت شرکت برای ۶ماهه دوم و باقی مانده سال مالی جاری است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: رایان هم افزا رافزا سال مالی تسهیلات نرخ بهره میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۴۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران در نشست مشترک با سرمایه گذار چینی در ساری گفت: یک شرکت چینی ۱۰ هزار میلیارد ریال برای تهیه ماشین آلات کشاورزی و راه اندازی خط تولید این تجهیزات با هدف افزایش مکانیزاسیون کشاورزی در مازندران سرمایه گذاری خواهد کرد    سید عباس حسینی افزود: این شرکت در گام نخست برخی از قطعات و تجهیزات کشاورزی را از چین وارد می‌کندشد و در گام‌های بعدی خط تولید تجهیزات کشاورزی در مازندران راه اندازی خواهد شد   او با بیان این این سرمایه گذاری در راستای تفاهم نامه ۲۵ ساله ایران و چین انجام می‌شود، ادامه داد: ۵۲۰ تن کالا به ارزش ۱۶۷ هزار دلار پارسال از مازندران به چین صادر شده و بیش از هفت هزار تن کالا به ارزش ۲۲.۵ میلیون دلار از کشور چین وارد کرده است. مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: همکاری مازندران و شرکت‌های چینی چند بعدی است و تبادل گردشگر بین مازندران و برخی از استان‌های چین نیز در دستور کار قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی