Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@23:22:53 GMT

فوتی های کرونا در جهرم ۹۵ نفره شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۴۱۰۵

فوتی های کرونا در جهرم ۹۵ نفره شدند

ارجمند گفت: با وت یک بیمار جدید شمار جان باختگان ناشی از بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر به ۹۵ نفر رسید.

«سید مجید ارجمند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، افزایش شمار بیماران کرونایی در روزهای اخیر را بسیار نگران کننده دانست و گفت: روز گذشته یک آقای ۵۳ ساله مبتلا به کرونا ساکن شهرستان جهرم، جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر، عنوان کرد: متاسفانه روز گذشته شاهد شناسایی ۹۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا بودیم که این رقم به نسبت آمارهای اخیر با افزایش بسیاری رو به رو بوده است.

 

وی با اشاره به مجموع آمار مبتلایان به کووید۱۹ در شهرهای جهرم و خفر ادامه داد: مجموع بیماران کرونایی از ابتدا تا کنون در شهر جهرم پنج هزار و هفت نفر و در شهرستان خفر نیز ۴۷۸ نفر بوده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه همچنین در بخش «کردیان» شهرستان جهرم ۲۲۶ نفر، در بخش «سیمکان» ۱۳۴ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند، اذعان کرد: در مجموع تعداد ۶ هزار و ۲۵۵ نفر در شهرستان های جهرم و خفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

 

وی همچنین آمار بیماران کرونایی سایر شهرستان های استان فارس که برای درمان به مرکز درمانی شهرستان جهرم مراجعه کرده اند را ۴۱۰ نفر دانست و گفت: بیماران کرونایی سایر مراحل درمان خود را تحت نظارت کادر درمان بخش کرونا بیمارستان پیمانیه جهرم سپری می کنند.

 

ارجمند تعداد کل نمونه های گرفته شده تا کنون را ۱۵ هزار و ۳۰۲ مورد عنوان کرد و افزود: تا کنون تعداد چهار هزار و ۵۱۷ بیمار به بهبودی رسیده و از قرنطینه خارج شده اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به بیماران در قرنطینه نیز اشاره کرد که در حال حاضر تعداد آنها هزار و ۷۳۸ نفر بوده که مراحل درمان خود را در منزل سپری می کنند.

 

وی تعداد كل بیماران بستری مشكوک و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه را ۹۶ نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد،  ۸۶ بیمار در بخش های عمومی و ۱۰ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

ارجمند به ترخیص ۲۲ بیمار کرونایی از بیمارستان اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین روز گذشته تعداد  ۲۲ بیمار جدید به شمار بیماران بستری در بیمارستان پیمانیه افزوده شدند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان به شمار جان باختگان کرونایی در شهرستان های جهرم و خفر اشاره کرد که تعداد آنها ۹۵ نفر بوده و ۲۵ نفر آنها از اهالی شهرستان خفر هستند.

 

ارجمند در پایان با تاکید بر لزوم استفاده از ماسک در سطح جامعه و پرهیز از شرکت در تجمعات و دورهمی ها، عنوان کرد: این روزها برپایی مراسم و دورهمی ها، اجحاف در حق دیگران است.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیوع بیماری کرونا ویروس کرونا در فارس پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا شهرستان های جهرم و خفر بیماران کرونایی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟

به گزازرش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: علت فوت فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.

او ادامه داد: فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارم اردیبهشت در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت فوت او را محرمانه به اطلاع خانواده اش خواهد رساند. او همسر دکتر فرید شهریور فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است‌. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند‌.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

دیگر خبرها

  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟