Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@19:35:00 GMT

کمک ۸۳ میلیون تومانی خیر هرمزگانی به ایتام

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۴۲۴۴

کمک ۸۳ میلیون تومانی خیر هرمزگانی به ایتام

حیدری گفت: خیر نیکوکارهرمزگانی مبلغ ۸۳ میلیون تومان به‌منظور رفع مشکلات معیشتی به خانواده‌های ایتام و محسنین توکهور شهرستان میناب اهدا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ غلامحسین حیدری، رئیس کمیته امداد توکهور شهرستان میناب اظهار کرد: در اقدامی خیرخواهانه توسط خیر نیکوکار، مبلغ ۸۳ میلیون تومان به‌منظور رفع مشکلات معیشتی به خانواده‌های ایتام و محسنین توکهور شهرستان میناب اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد توکهور افزود: این کمک‌ها شامل ۲۰۰ بسته سبد غذایی به ارزش ۶۰ میلیون تومان، اهدای ۱۲۵ دست البسه، توزیع ۴۰۰ پرس غذای گرم بوده که بین خانواده‌های ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد توکهور توزیع شده و همچنین مبلغ پنج میلیون تومان توسط این خیر نیکوکار برای رفع مشکلات تعدادی از خانواده‌های ایتام به‌صورت نقدی کمک شده است.

حیدری ادامه داد: در حال حاضر تعداد سه هزار و ۲۰۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد توکهور هستند که از این تعداد ۴۲۰ خانواده‌ از خانواده های ایتام و محسنین هستند و با توجه به شرایط حاکم بر جامعه که در اثر شیوع بیماری کرونا در کشور حادث شده اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر به‌ویژه خانواده‌های نیازمند، دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده‌اند که این نهاد در تلاش است با دریافت کمک‌های خیرین، مشارکت خرد مردم و رایزنی با موسسه‌های خیریه بتواند بخشی از مشکلات نیازمندان را رفع کنند.

وی اضافه کرد: مردم خیراندیش و خیرین بزرگوار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری#۰۷۶۱۶*۸۸۷۷* یا ارسال عدد ۱۰۰ به ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و نصب نرم‌افزار ناب جهت رفع مسائل و مشکلات ضروری ایتام و نیازمندان همکاری و مشارکت کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خانواده های ایتام و محسنین کمیته امداد توکهور میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود

 نرجس نیازمند،عضو شورای شهر قم در نشست خبری روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم که در آستانه روز شورا در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: بعد از تشکیل دوره ششم شورای اسلامی شهر، به دنبال مطالبات از سوی اقشار مختلف بانوان جامعه و شهر قم، در ابتدا کمیته بانوان و در اردیبهشت‌ماه سال گذشته کمیسیون زنان و خانواده تشکیل شد.

وی با بیان اینکه قبلاً هیچ موضوع متناسب و متناظر درباره بانوان در شهرداری قم وجود نداشت، افزود: ابتدای امر تشکیل کارگروه‌ها را داشتیم که تمام مواردی که مربوط به حوزه زنان و خانواده است بررسی‌شده و مهم‌ترین سرفصل‌ها مربوط به حوزه شهری پیاده شود.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با اشاره به عمده فعالیت‌ها در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده تصریح کرد: جوانی جمعیت، حمایت از محافل قرآنی در راستای تربیت دینی فرزندان، حمایت از مشاغل خانگی و تقویت اقتصاد خانواده، ازجمله فعالیت‌هایی بود که در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد بازارچه‌های ثابت و موقت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ۱۳ بوستان را برای ایجاد فضای بازارچه‌ها معرفی کرده است.

نیازمند با تأکید بر ورزش و اهمیت نشاط اجتماعی، عنوان کرد: در راستای افزایش نشاط اجتماعی ورزش صبحگاهی بانوان راه‌اندازی و فضا‌های بوستان بانوان گسترش یافت.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم از همایش ملی پیاده‌روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در تلاشیم تا ورزش همگانی را در شهر گسترش دهیم.

منبع:تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود