Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@07:40:36 GMT

سه ساعت جراحی روی پای احسان حدادی(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۴۲۶۹

سه ساعت جراحی روی پای احسان حدادی(عکس)

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت:جراحی بسیار سخت و سنگینی داشتم و در حال حاضر درد بسیار زیادی را تحمل می‌کنم.

به گزارش "ورزش سه"، احسان حدادی که بعد از کش و قوس های فراوانی مدتی است راهی آلمان شده تا در شهر اشتوتگارت جراحی خارپاشنه خود را انجام دهد، بعد از انجام یک عمل موفقیت آمیز حالا باید دوران نقاهت را طی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا در گفت‌وگو با سایت فدراسیون پیرامون شرایطش بعد از انجام عمل جراحی در کشور آلمان گفت:خوشبختانه علی رغم تاخیری که در انجام جراحی پیش آمد بالاخره این اتفاق افتاد. این عمل باید ۲،۳ ماه پیش انجام می شد که به دلیل مشکلاتی که پیش آمد به تاخیر افتاد.


وی افزود: به گفته پزشک معالجم وقتی دکترها مشغول خارج کردن خار پاشنه بوده اند، متوجه وجود استخوان های زائد در قسمت پشت آشیلم شدند و برای اینکه بتوانند این قسمت را هم عمل کنند مجبور به پاره کردن آشیل شدند. خوشبختانه این زائده استخوانی را با موفقیت برداشتند تا در آینده مشکلی متوجه من نباشد. خدارا شکر می‌کنم که بالاخره این مشکل برطرف شد. البته انجام این جراحی سنگین موجب شده در حال حاضر درد بسیار زیادی را تحمل کنم. 


حدادی ادامه داد: قبل از عمل پزشک معالجم پیش بینی کرده بود که این جراحی پس از ۴۵ دقیقه به پایان برسد، اما با توجه به مواردی که گفتم ۳ ساعت به طول انجامید و همین مسئله نشان می دهد چقدر این جراحی سخت و سنگین بوده است. به هر ترتیب خوشبختانه کار اساسی بر روی پایم انجام شد. فقط امیدوارم هر چه سریعتر این روزهای سخت را پشت سربگذارم و بتوانم روند آماده سازی ام را برای حضور در بازی های المپیک آغاز کنم.

 

 

دو و میدانی احسان حدادی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دو و میدانی احسان حدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، میثم معزی گفت: در کمتر از ۵ روز موفق به انجام ۱۰ عمل پیوند در استان خوزستان شدیم که به جرأت یک جهش بی‌سابقه بوده است و از همه  عزیزان تشکر می‌کنیم، زیرا بدون شک این حرکت و همبستگی در ادامه، منجر به نجات بسیاری از بیماران خواهد شد.

وی افزود: در این هفته ۱۰ عمل پیوند داشتیم که ۴ مورد پیوند کبد و شش مورد پیوند کلیه بود.

معزی ادامه داد: از همه اعضای گروه پیوند اعم از گروه‌های جراحی پیوند، جراحی عروق، ارولوژی، بیهوشی و همه پرستاران و کادر پشتیبانی که با اقدامات لازم و فوری، زمینه‌ساز این حرکت زیبا شدند تشکر ویژه و صمیمانه دارم.

جواد شریعتی، مدیر مرکز پیوند اعضا بیمارستان گلستان هم در این خصوص می‌گوید: واقعا نمی‌دانم با چه زبانی از خانواده‌های اهداکننده تشکر کنم، با این ایثار و جهاد و کار ارزشمند، ۱۰ انسان به زندگی دوباره بازگشتند و قطعا اجر و پاداش این خانواده‌های ایثارگر نزد خداوند متعال محفوظ است.

وی افزود: امیدوارم فرهنگ اهدای عضو روز به روز توسعه بیشتری یابد.  

دیگر خبرها

  • چرا برای کاهش وزن نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • چرا نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • نامطمئن بودن روش پیکر تراشی برای لاغری
  • چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان در ۵ روز، جهشی بی سابقه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه
  • چه کسانی باید جراحی برداشتن لوزه را انجام دهند؟
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران