Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس داوری آثار ارسالی به بخش ترتیل پانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی آغاز شد.

داود جعفری دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی در گفت‌وگو با فارس از پایان مهلت ارسال آثار خبر داد و گفت: همانطور که اعلام شده بود پایان مهلت ارسال آثار به بخش ترتیل جشنواره تلاوت‌های مجلسی تا روز ۱۰ آبان‌ماه بود که مهلت این به دلیل استقبال مطلوب شرکت‌کنندگان تمدید نشد و با توجه به استقبال بالای شرکت‌کنندگان داوری این مرحله آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام نتایج مرحله اول تا پایان آبان‌ماه

وی از انجام داوری‌ها تا پایان آبان‌ماه خبر داد و گفت: با انجام داوری‌ها ۱۵ نفر از بین صدها شرکت‌کننده در بخش ترتیل جشنواره تلاوت‌های مجلسی به عنوان برگزیدگان به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند که اسامی این افراد ۳۰ آبان‌ماه اعلام می‌شود.

برگزاری کارگاه آموزشی برای برگزیدگان دور اول

دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی از برگزاری دوره‌های آموزشی برای برگزیدگان خبر داد و گفت: به منظور آشنایی بیشتر با شرکت‌کنندگان با فنون ترتیل‌خوانی حرفه‌ای، کارگاه آموزشی برای ۱۵ برگزیده مرحله اول جشنواره برگزار می‌کنیم تا در مرحله نهایی با قوت و قدرت بیشتری حاضر شوند.

ضبط یک دوره ترتیل توسط شرکت‌کنندگان جشنواره

جعفری درخصوص نحوه برگزاری مرحله نهایی بخش ترتیل جشنواره تلاوت‌های مجلسی گفت: به قید قرعه هر یک از راه یافتگان باید دو جزء از قرآن را به صورت ترتیل، تلاوت و فایل آن را برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. به این صورت یک دوره ترتیل کل قرآن کریم توسط این افراد ضبط خواهد شد‌ و پس از داوری این مرحله برترین ترتیل‌خوانان کشور در سال جاری معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: راه یافتگان به مرحله دوم ۲۰ روز مهلت دارند تا دو جزء مربوط به خودشان را به شیوه ترتیل بر اساس آیین‌نامه‌هایی که به آنها اعلام خواهد شد، قرائت و برای ما ارسال کنند.

معرفی نفرات برتر در جشنواره فجر تلاوت

دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی از معرفی نفرات برتر این بخش در روز برگزاری جشنواره فجر تلاوت خبر داد و گفت: برگزیدگان این مرحله از جشنواره به همراه دیگر برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره تلاوت‌های مجلسی در روز برگزاری مرحله نهایی جشنواره با عنوان فجر تلاوت معرفی و تجلیل می‌شوند.

به گزارش فارس، پانزدهمین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی امسال به شکلی بسیار گسترده و در بخش‌های ترتیل، تحقیق و حفظ کل و در گروه‌های مختلف آقایان، بانوان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن جشنواره داوری تلاوت های مجلسی داود جعفری خبر داد و گفت شرکت کنندگان آبان ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۴۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ این جشنواره دو روز با میزبانیِ دشت مغان در شهرستان بیله سوار میزبان طوایف عشایر از مناطق مختلف داخل و خارج از کشور بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • ترتیل صفحه 240 کلام الله مجید+ صوت
  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان