Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:02:54 GMT

پهلو گیری کشتی ۴۲ هزار تنی روغن خام خوراکی در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۴۷۶۸

پهلو گیری کشتی ۴۲ هزار تنی روغن خام خوراکی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: با دستور قضائی اقدامات لازم به منظور پهلو گیری کشتی ۴۲ هزار تنی حامل روغن خام خوراکی در بندرعباس انجام و مواد اولیه مورد نیاز برای تعداد زیادی از کارخانه‌های تولید روغن در سراسر کشور تأمین شد.

رئیس شورای قضائی استان هرمزگان تصریح کرد: در بازدید صورت گرفته از بندر شهید رجایی بندرعباس و پس از کسب اطلاع از مشکل به وجود آمده برای ترخیص محموله بزرگ روغن‌های خام وارداتی که مواد اولیه بسیاری از کارخانه‌های تولید روغن در سراسر کشور را تشکیل می‌دهد، دستورات صریح قضائی به منظور رفع موانع موجود صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: عدم پهلوگیری کشتی حامل این محموله در بندر شهید رجایی بندرعباس ناشی از اختلاف مالی میان شرکت صادرکننده وشرکت غله بوده است که با توجه به حجم زیاد روغن وارداتی موجود در کشتی و مسائل به وجود آمده که باعث شده بود کشتی مذکور به مدت ۳ ماه بلاتکلیف رها شده و محموله روغن آن روی دریا نگهداری و در معرض خطر تضییع قرار گیرد، مقرر گردید، در سریع‌ترین زمان ممکن جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های مربوطه و با حضور نمایندگان شرکت غله و وکیل کاپیتان کشتی برگزار شود و در اسرع وقت با مشخص شدن وضعیت این روغن‌ها، نسبت به تخلیه کامل آن اقدام گردد.

صالحی یادآور شد: خوشبختانه با اقدام به موقع دستگاه قضائی کشتی مذکور با محوله ۴۲ هزار تنی روغن خام خوراکی در بندر شهید رجایی بندرعباس پهلوگیری نموده و در نتیجه میزان قابل توجهی از مواد اولیه مورد نیاز برای بسیاری از کارخانه‌های کشور تأمین خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده این کشتی به صورت کامل تخلیه و محموله روغن آن برای کارخانه‌های سراسر کشور فرستاده می‌شود.

کد خبر 5065267 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: قوه قضاییه روغن نباتی علی صالحی ویروس کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش آلودگی هوا گردشگری وضعیت راهها پلیس راهور قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی آیت الله سید ابراهیم رئیسی شهر تهران شورای شهر سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد فروش چندین قطعه شیء تاریخی در شهرستان چالوس را دارد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی گفت: در این عملیات بیش از ۳۰۸ قطعه شیء تاریخی، شامل اقلام زینتی وزیور آلات شامل گوشواره، انگشتر، مهره‌های سنگی ومروارید متعلق به دوران ساسانی، هخامنشی وعصر اسلام کشف شد.

او در ادامه با اشاره به اینکه این اشیاء بخشی از فرهنگ و تمدن کشور است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان در خاتمه با بیان این که قاچاق اشیاء عتیقه و آثار باستانی تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می‌رود، از مردم خواست در صورت شناسایی افراد سودجو و قاچاقچیان عتیقه و هرگونه مسائل امنیتی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور