Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:50:46 GMT

ابتلای نادری به کرونا تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۴۸۴۰

ابتلای نادری به کرونا تکذیب شد

به گزارش ایرنا، صبح امروز اخباری مبنی بر ابتلای «محمد نادری» به کرونا منتشر شد که این موضوع از سوی باشگاه استقلال به صورت رسمی تکذیب شد.

«مهدی سیاهپوش» پزشک تیم فوتبال استقلال، در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه خبر ابتلای «محمد نادری» به ویروس کرونا را تکذیب کرد و گفت که پاسخ تست کرونا «محمد نادری» منفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری که فصل گذشته برای تیم فوتبال پرسپولیس بازی می‌کرد این فصل راهی استقلال شد تا پیراهن این تیم را به تن کند.

برچسب‌ها محمد نادری باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد نادری باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال محمد نادری باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور محمد نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، محمد شروین اسبقیان در حاشیه نشست در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بیان کرد:  پرسپولیس و استقلال واگذار شدند و تکلیف هیئت مدیره را شرکت‌ها مشخص می‌کنند. وزارت ورزش نیز بر روند اداره باشگاه‌ها نظارت و آنها را حمایت می‌کند.

او در مورد تعیین مدیرعامل دو باشگاه سرخابی گفت: زمانی که هیئت مدیره دو باشگاه تعیین شد، مدیرعامل‌ها را مشخص می‌کنند و وزارت ورزش دیگر نقشی ندارد. وزارت ورزش به لحاظ صلاحیت فردی نظارت می‌کند و انتخاب مدیرعامل‌ها در اختیار باشگاه‌ها است.

اسبقیان در پاسخ به این پرسش که گفته شده است بعد از پایان فصل، مالکان اصلی تغییرات عمده‌ای در بحث هیئت مدیره ندارند، آیا چنین چیزی را تایید می‌کنید؟ عنوان کرد: این را باید از صاحبان جدید بپرسید و اگر صحبتی شده من در جریان نیستم.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها