Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@17:02:26 GMT

هیتسفلد: فلیک موهبتی بزرگ برای بایرن است

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۴۸۴۴

هیتسفلد: فلیک موهبتی بزرگ برای بایرن است

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز «ال کلاسیکو ژرمنی» یا به قول آلمان ها «درکلاسیکر» میان بورسیادورتموند و بایرن مونیخ در بوندس لیگا انجام می شود.

روزنامه رورناخریشتن به بهانه این دوئل سراغ «اوتمار هیتسفلد» اسطوره مربیگری آلمان ها و کسی که سابقه کار در هر دو تیم بزرگ را داشته، رفته است.

پیشکسوت 71 ساله در این مصاحبه نظرش را در مورد دو تیم عنوان کرده اما در بخشی از صحبت هایش در مورد حضور موفقیت آمیز هانس دیترفلیک، سرمربی کنونی بایرنی ها تعبیر جالبی به کار برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیتسفلد گفت: هانسی فلیک موهبتی بزرگ برای بایرنی هاست. او کسی است که مونیخی ها را فصل قبل از بحران خارج کرد و به سرعت تیم را به ثبات رساند. همچنین بازیکنان را متحد کرد و پله های ترقی را به سرعت طی کرد تا جایی که 3 گانه گرفت.

وی افزود: فلیک شناختی کاملی از تیمش داشت. او هرجا که نیاز به تعمیر داشت، رفع عیب کرد. به این ترتیب تیم را به قدرت واقعی خود رساند و آرامش را به آن بازگرداند. به نظر من آنها را به جاده کسب بردهای متوالی بازگرداند. رمز موفقیت آنها، همین است که مرتب برنده می شوند و تکامل می یابند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ ال کلاسیکو اسطوره هیتسفلد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم

مهاجم بایرن‌مونیخ براین باور است که این تیم می تواند در بازی برگشت رئال مادرید را شکست دهد و به فینال راه پیدا کند.

به گزارش ایسنا، بایرن‌مونیخ در بازی رفت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید نمایش خوبی داشت با این حال به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دو بر دو دست پیدا نکرد. هری کین گل دوم بایرن مونیخ را در این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

او به نوشته کیکر پس از بازی گفت: در لیگ قهرمانان اروپا هر چیزی وجود دارد و تنها باید برای به دست آوردنش بهترین راه را انتخاب کرد. رئال مادرید یک حریف بزرگ است و بدون شک در بازی برگشت کار سختی خواهیم داشت. باید با اعتماد به نفس کامل و برای برد به برنابئو برویم.

مهاجم انگلیسی بایرن ادامه داد: بدون شک لیگ قهرمانان اروپا بزرگ‌ترین رقابت است. اگر بتوانیم قهرمانی در  این جام را به دست آوریم فصل ما خوب خواهد شد. تا قهرمانی راهی طولانی در پیش است. بازی برگشت هم جذاب خواهد بود. می‌خواهم که در چنین بازی‌های بزرگی به میدان بروم.

کین در پایان صحبت‌هایش گفت: باید از این بازی بزرگ درس گرفت. جزئیات باعث می‌شود تا رئال شما را جریمه کند. برای بازی برگشت باید با تمرکز بالا و بدون اشتباه ظاهر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • کشورهایی با ماهرترین نیروی کار
  • کیم مین جائه تفاوت بزرگ بایرن و رئال بود
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما