Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی، مصطفی بهی در نخستین نشست کارگروه استانی تسهیلات وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بر ضرورت اطلاع‌رسانی موضوع به فعالان این حوزه تاکید کرد و افزود: واحدهای صنفی فعال در حوزه ICT، شرکت‌ها و کسب و کارهای نوپای دارای اپلیکیشن و بازی‌های موبایلی، شرکت‌ها و کسب و کارهای غیر نوپای حوزه فاوا، همچنین متقاضیان ایجاد و توسعه شتاب‌دهنده‌های سازمانی در صورت احراز شرایط لازم می‌توانند از تسهیلات مذکور بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تسهیلات تخصیص یافته در این طرح با بهره‌های ۵ و ۹ درصد و تا سقف ۳۰ میلیارد ریال و بازپرداخت حداکثر ۴۸ ماهه، پس از تایید کارگروه استانی و ثبت‌نام در سامانه ایران کارفا به آدرس www.irankarfa.ir ، به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

براساس این گزارش متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط اختصاصی پرداخت تسهیلات مذکور و ارسال درخواست تسهیلات به وب سایت این اداره کل یا سامانه ایران کارفا مراجعه کنند.

پس از ابلاغ ساختار جدید کارگروه استانی تسهیلات وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، اولین جلسه کارگروه با مسئولیت مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و حضور رییس پارک علم و فناوری، مدیر شعب پست بانک استان، معاون دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری و رییس نظام صنفی رایانه‌ای استان برگزار شد.

برچسب‌ها بازی‌های رایانه ای تسهیلات ارزان قیمت خراسان جنوبی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نرم افزار اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازی های رایانه ای تسهیلات ارزان قیمت خراسان جنوبی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نرم افزار اعتبارات بازی های رایانه ای تسهیلات ارزان قیمت خراسان جنوبی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نرم افزار اعتبارات اخبار کنکور ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: در مدت ۲ سال اخیر، بیش از ۳۰۰ طرح ارتباطی در استان اجرا شده و ۱۶ طرح بزرگ نیز در دست اجرا هستند که با اجرای این ۱۶ طرح کهگیلویه و بویراحمد به استان سبز تبدیل می‌شود. محمود رادمنش تاکید کرد: افزون بر ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ در زمینه اجرای فیبر نوری استان پیش‌بینی شد. وی ادامه داد: در ۳۰ ماه اخیر ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری اجرایی و مصوبه اجرای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر نیز گرفته شد. مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: چنانچه این طرح اجرایی شود ظرفیت شبکه در استان ارتقا پیدا می‌کند، سرعت افزایش و پایداری شبکه بهبود می‌یابد. رادمنش بیان کرد: به دلیل شرایط توپوگرافی کهگیلویه و بویراحمد اجرایی کردن طرح ها سخت، و هزینه‌های هر طرح چندین برابر و کمرشکن است.

دیگر خبرها

  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • توسعه روابط ایران و تانزانیا در ارتباطات و فناوری‌اطلاعات
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • تخصیص تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی برای سازندگان شهر هوشمند
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است