Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از وبدا، محمدرضا شانه ساز در این حکم نوشت: مدیریت زنجیره تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی اساسی کشور با سرعت و دقت مناسب و جلوگیری از کمبود کالاهای مورد نیاز در مقابله با تحریم های ناعادلانه و غیرانسانی دشمنان، مدیریت و نظارت بر فرایند قیمت گذاری و صدور پروانه تجهیزات و ملزومات پزشکی و ارتقا مکانیسم های نظارتی آن اداره کل بمنظور جلوگیری از تبعیض و انحصارگرایی و  بازنگری و تصمیم گیری عادلانه در خصوص تخصیص ارز به شرکتهای متقاضی، به منظور تامین به موقع کالاهای مورد نیاز کشور مبتنی بر روشهای علمی و منصفانه از جمله اموری است که پیگیری آن را از شما انتظار دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان غذا و دارو در این حکم افزود: اصلاح و تمرکز فرایندهای حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی اعم از ثبت شرکت، ثبت محصول، ثبت ناظر فنی، صدور مجور و ... در سامانه TTAC به منظور نظارت هوشمند بر زنجیره تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز کشور، احیا صنعت تجهیزات و ملزومات پزشکی داخل کشور و گره زدن تولید داخل به مراکز علمی، تحقیقاتی و محققان در سراسر کشور و همچنین تولیدکنندگان صاحب تکنولوژی در خارج از کشور و تسهیل فرایندهای موجود و  سرمایه گذاری در عرصه تولیدات تجهیزات و ملزومات پزشکی با استفاده از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان، پارک های علم و فناوری و سرمایه گذاران داخلی و خارجی نیز باید مورد توجه باشد.

شانه ساز تاکید کرد: حمایت و اعتلای کیفیت تجهیزات و ملزومات تولید داخلی و ممنوعیت واردات موارد مشابه خارجی، اهتمام جدی به ابلاغ مقام عالی وزارت درخصوص ارزیابی و ساماندهی نیروی انسانی سازمان غذا و دارو مبنی بر چابک سازی پرسنلی، کاهش تنوع استخدامی و تطبیق نیروی انسانی موجود با ساختار تشکیلاتی مصوب سازمان، مطابق اسناد و تکالیف بالادستی از جمله ضوابط اجرایی بودجه در سال جاری و  تفویض امور اجرایی اداره کل دارو به معاونتهای غذا و دارو دانشگاههای علوم پزشکی و بخش غیردولتی به منظور تمرکز بر امور سیاستگذاری، برنامه ریزی و کنترل حداکثری از دیگر اموری است که باید در اولویت کاری قرار گیرد.
حسین صفوی، مدیر کل سابق نظارت بر دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو هفته گذشته با حکم سعید نمکی، وزیر بهداشت به سمت ریاست هیات امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد.

برچسب‌ها سازمان غذا و دارو تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان غذا و دارو تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مرکز آمار تغییر کرد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن قدردانی از «داریوش ابوحمزه» در دوران ریاست مرکز آمار ایران، «غلامرضا گودرزی» را به عنوان سرپرست این مرکز منصوب کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان که عصر سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه برگزار شد، «داود منظور» با بیان اینکه امور «نظام فنی اجرایی، مشاوران و پیمانکاران» سازمان برنامه و بودجه کشور دارای گستره وسیعی از وظایف و فعالیت‌ها بود، افزود: برای جلوگیری از تراکم کارها در یک امور و تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مشاوران و پیمانکاران و تسهیل تعاملات در این امور، دو امور «نظام فنی اجرایی» و «مشاوران و پیمانکاران» ایجاد شده است.
معاون رئیس‌جمهور سپس گفت: هدف از انتصاب‌های جدید در سازمان برنامه و بودجه، تقویت توان مدیریتی سازمان و همچنین کمک به بهبود فضای مشارکت مردمی، تسهیل ارتباطات مردمی و تسریع پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های ارباب رجوع است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن قدردانی از «داریوش ابوحمزه» در دوران ریاست مرکز آمار ایران،  «غلامرضا گودرزی» را به عنوان سرپرست این مرکز منصوب کرد.

گودرزی، عضو هیئت علمی دانشگاه و استاد تمام رشته مدیریت و دارای درجه دکترای تحقیق در عملیات از دانشگاه تربیت مدرس است.
 منظور همچنین ضمن تشکر از خدمات و تلاش‌های  «رضا عوض‌پور» در دوران ریاست امور سلامت و رفاه اجتماعی،  «محمد پیکان‌پور» را به عنوان سرپرست این امور منصوب کرد. پیکان‌پور عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است و پیش از این به عنوان مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل در سازمان غذا و دارو فعالیت می‌کرده است. وی دارای دکترای عمومی داروسازی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دکترای تخصصی اقتصاد و مدیریت دارو از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور «محمدجواد هادی دهکردی» را نیز به عنوان سرپرست امور مشاوران و پیمانکاران منصوب کرد. دهکردی دانش‌آموخته رشته مهندسی مکانیک بوده و پیش از این به عنوان معاون تسهیل تجاری و توسعه کاربردها در مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت فعالیت می‌کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی به آفریقا
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد